Brute Superb!

peterrapid

Forumguru
@Der Einser ja wel geïnteresseerd auto wordt geleverd tss 15 nov en 15 dec dus ik heb wat tijd om rond te kijken en wa te sparen. Juist gekeken naar Trabi Style en zag er nie mis uit.
 

eddiea

Forumguru
Ga dan voor een goede set want dan kan je ook nog doen waarvoor de wagen gemaakt is. Een stevig potje sturen. Ik zou persoonlijk geen set van bijvoorbeeld BSS aanschaffen. Die set is veel te soft zodat je als een oude citroen over het asfalt dweilt. Besef wel dat je als Belg dit systeem elke keer bij de keuring moet uitbouwen.
Persoonlijk zou ik never nooit meer een tweedehands set kopen. Ik heb zelf best wel wat trammelant gehad met mijn set die ik tweedehands heb aangeschaft. De set had maar een maand onder een auto gezeten. Ik ben echter perfect geholpen door de leverancier van de set. In dit geval trabi. Maar ik kan me voorstellen dat andere leveranciers niet zo meegaand zijn.
 

CDK

Forumguru
@eddiea, waar werden die problemen door veroorzaakt? Als hey nog maar een maand oud was had de vorige eigenaar zeker ook problemen???? Anders doe je zoiets na 1 maand niet weg lijkt me.....
 

eddiea

Forumguru
Haha wat geleerd van 'n Ollander haha. Ja iedere keuring moet het eronder vandaan. Met schroefset moet je volgens mij je auto laten herkeuren als verlaagd voertuig anders moet die er ook ook elke keuring eronder uit.
 

s-line

Forumguru
Haha wat geleerd van 'n Ollander haha. Ja iedere keuring moet het eronder vandaan. Met schroefset moet je volgens mij je auto laten herkeuren als verlaagd voertuig anders moet die er ook ook elke keuring eronder uit.
Yep,elke keuring eronder vandaan halen of laten keuren als verlaagd voertuig inderdaad!
 

eddiea

Forumguru
@eddiea, waar werden die problemen door veroorzaakt? Als hey nog maar een maand oud was had de vorige eigenaar zeker ook problemen???? Anders doe je zoiets na 1 maand niet weg lijkt me.....
Ik heb diverse kleine dingen gehad. Welke overigens allemaal perfect verholpen zijn. Complimenten wat dat betreft ook voor Airlift. De vorige eigenaar heeft totaal de moeite niet genomen om de set af te stellen. Ik kan mijn set in hardheid, rebound en camber instellen. De eerste meters na montage dacht ik ook waar ben ik aan begonnen. Maar na wat afstellen ben ik echt om. Dit is niet minder dan een KW set. Dit is minimaal gelijkwaardig en misschien nog wel beter. Plus geen drempel meer te hoog.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Deze ook niet?...

images
 

Skodatek1

Forumguru
Deze had ik al een keer gepost toen ie bij gepfeffert voor de deur stond.
Hij heeft zelfs 6 cm schroefdraad over!!
 
Bovenaan Onderaan