Brute Superb!

peterrapid

Forumguru
Vind het prachtig maar die airride is me teveel geld, mailtje teruggekregen van Keane Suspensions dat een ombouw naar air voor een RS toch wel een 8000€ zou kosten met kwaliteitsmateriaal, dus eventjes rondkijken voor een Eibach zeker :D
 

CDK

Forumguru
@peterrapid dat vind ik eerlijk gezegd geen vergelijk Eibach veren of air ride, ga dan voor een mooie KW schroefset, @Antera heeft ze in de aanbieding geloof ik, ruim 3 x zo duur als Eibach veren en bijna 8 x zo goedkoop als de air ride prijs die jij net noteerde ;) rijd super en optisch is het ook dik voor elkaar :jaja:
 

peterrapid

Forumguru
Ja heb een heel goede info gekregen per mail met alle verschillende mogelijkheden en uitleg hoe ze te werk gaan voor het inbouwen, boezemde absoluut vertrouwen in.
 

peterrapid

Forumguru
Yep kreeg eventjes een pijnscheut maar nogmaals vond uitleg heel professioneel en overtuigend maar voor mijn RS teveel poen dus zal het moeten houden bij een schroefsetje.
 

VWim

Forumguru
Voor dat geld koop je een gebruikte Volkswagen Pheaton met luchtvering en hou je nog geld over...
 

eddiea

Forumguru
Vind het prachtig maar die airride is me teveel geld, mailtje teruggekregen van Keane Suspensions dat een ombouw naar air voor een RS toch wel een 8000€ zou kosten met kwaliteitsmateriaal, dus eventjes rondkijken voor een Eibach zeker :D

Kean is heel duur. Ga is informeren bij Trabistyle. Kom je met hele andere prijzen thuis. Ik zou wel voor Accuair besturing gaan met E-level icm Airlift Performance poten. Deze setup is in mijn ogen het beste wat er op dit moment op de markt is.
 

eddiea

Forumguru
Zie ik toch anders, jij haalt iemand door het slijk met dat soort opmerkingen, en jij niet wetende of je het gelooft of niet, boeit me ook niet, ik heb Oostenrijkse vrienden die er bij waren en de foto via hun toegestuurd gekregen.
En aangezien er ook andere leden zich hierbij kostelijk vermaken, goed moeten ze zelf weten, not my cup of tea.
Als er 1 keer iets geschreven wordt kan ik mee leven, maar om weer bij een ander Topic hier weer over te beginnen vind ik nogal iemand belachelijk maken.
Conclusie is; ik heb de foto toegestuurd gekregen en jij was er bij. Simple is that!
Overigens had ik mijn tekst veranderd boven de foto, dat hij dus niet gespot was in Oostenrijk maar dat ik hem van vrienden heb.

Nou je hebt je woordje weer gedaan. Maak je niet zo druk joh. Veel te warm voor.
 

Der Einser

Forumguru
Als je dat zegt kost het je €9500,- :D



Zonder gekheid, Air is duur,.. En zoals met alles, kwaliteit kost geld!
Als je interesse hebt in een setje air, ik weet goedkopere alternatieven.
Als je static wilt zou ik zeker voor KW gaan.

@Corné de Kluijver : mooie Superb sedan met mooie velgen! Komen bekend voor ;)

@s-line : ik zit nooooooit te stangen oid. Wil je mij er buiten houden:lezen: ,....... :shutup:
 
Bovenaan Onderaan