AutoRAI 2015, 17 tot en met 26 april in Amsterdam RAI

Cordoba

Forumguru
@rudolfi, ik helaas toch niet, De accountant wil vanmiddag persé nog afspreken. Erg jammer.. Nu maar volgende week donderdag privé nog even naar de RAI... :(
Het zou mijn eerste keer zijn om naar de fleetownersdag te gaan. Kan je mij vertellen of je de gehele Rai kon bezichtigen of slechts een paar hallen?

Veel plezier vanmiddag!!!!

Hier ook ooit in een grijs verleden op een fleetownersdag geweest. Voordeel is dat het veel rustiger is, (vrijwel) geen ADHD-tieners, en afzettingen zijn wat beperkter. Bijzondere auto's mag je op een fleetownersdag vaak óf gewoon langslopen, óf de afzetting staat op minder dan een meter.

Overigens zal ik kijken of morgen nog forummers onderweg naar de RAI kan spotten: ik ben morgen naar een bierruilbeurs in Aalsmeer.
 

CDK

Forumguru
Nou ik zit met @Fabi3 in de vip lounge van Pon te relativeren, de volgende gaat toch echt weer een Superb worden van de 3e generatie al dan niet de facelift. Ben een zeer groot Audi fan, maar zelfs de A/S8 gaat niet passen, niet qua ruimte en niet qua budget ;)

ImageUploadedByTapatalk1429347440.696865.jpg
 
Wij vroegen ons af welke wagen we zouden kiezen als geld enzovoorts niks uit zal maken . Heel erg moeilijk . Wij dachten dat je dan wel op 6 verschillende auto's uit moet komen
 
Bovenaan Onderaan