AutoRAI 2015, 17 tot en met 26 april in Amsterdam RAI

Sparkie

Forumguru
Ik zit komend weekend in Port Zelande. De offspring moet maandag gewoon naar school, dus vertrekken we zondagavond naar huis en dan heb ik de maandag nog vrij om de AutoRAI te bezoeken.
Als het enigszinds meezit is het dan niet zo druk (hopelijk).
Mijn ex-collega's hebben kantoor aan de zuidas van Amsterdam. Misschien hebben ze nog een plekje voor me.

@Pendragon: Als je in de wijk Buitenveldert parkeert ben je maximaal 8,40 euro voor een dagkaart kwijt. Dat scheelt meer dan de helft met het RAI tarief van 20 euro.
 
Laatst bewerkt:

rudolfi

Forumguru
Gewoon in de parker garage heb tot nu toe niet meegemaakt dat ik de auto niet in de buurt van de RAI kwijt kan.
 

Sparkie

Forumguru
Let wel dat het parkeertarief binnen de ring van Amsterdam een stuk hoger ligt dan erbuiten.

Ik zou kijken of je in Buitenveldert terecht kan. Voor een dagkaart ben je daar € 8,40 kwijt en het is goed aan te lopen naar de RAI:

Capture.JPG
In de rode cirkel ligt de RAI.

Of anders neem je een NS evenementen vervoersbewijs. Vanuit heel Nederland voor € 29,00.
 

mmsol78

Actief lid
@mmsol denk dat ik er om 16.30 uur nog wel rondhuppel met mn naambordje op

@rudolfi, ik helaas toch niet, De accountant wil vanmiddag persé nog afspreken. Erg jammer.. Nu maar volgende week donderdag privé nog even naar de RAI... :(
Het zou mijn eerste keer zijn om naar de fleetownersdag te gaan. Kan je mij vertellen of je de gehele Rai kon bezichtigen of slechts een paar hallen?

Veel plezier vanmiddag!!!!
 

rudolfi

Forumguru
@mmsol je kon de hele RAI bezichtigen. We mochten over de stands op en heb zelfs nog koffie gehad bij Bentley omdat ik baby blauwe schoenen aan had en de man van de stand een Continental had staan in dezelfde kleur. Hij heeft zelfs dezelfde schoenen nog besteld die ik aan had. Vond ie leuk voor de beurs.
Alles was goed geregeld, pendelbussen en voor t parkeren was ik 17 euro kwijt. En je kon rustig in alle auto's zitten en overall vragen stellen en foto's maken. Ga volgende keer zeker weer naar de fleetowners dag.
 

mmsol78

Actief lid
@rudolfi Leuk van Bentley!!!! Je maakt toch altijd wel leuke dingen mee. Heb je ook nog de waterstofauto gezien, die was er alleen gisteren..

Toch wel jammer dat ik niet kon. Gelukkig ga ik volgende week donderdag avond nog even privé. Is het waarschijnlijk "iets" drukker..

Heb je nog tips waar ik echt even langs moet?

Heb mij al opgegeven voor de volgende autorai om naar de fleetownersdag te gaan. Neem dan wel hier speciaal vrij voor.
Dit gebeurt mij dus niet nog een keer. ;)

Bedankt voor je bericht.
 

rudolfi

Forumguru
De waterstof auto heb ik ook gezien. Qua model niet echt mooi maar qua techniek wel.

Skoda moet je natuurlijk even gaan kijken :)
Hal met klassiekers en semi klassiekers vond ik persoonlijk ook wel leuk.
Bij BMW staat een aparte kleur M3, en bij Mercedes en Porsche staan leuke speeltjes.
Ferrari is de enige waarbij ik niet op de stand ben geweest.
 

CDK

Forumguru
@Blackokkie2, jij gaat ook? Ik dacht 12 uur bij de Skoda stand en aansluitend samen lunchen, als 't anders was app ik je morgen of jij mij als ik je per ongeluk vergeet, ok?
 
Bovenaan Onderaan