Ab Mulder in Apeldoorn / Zutphen

Darkside

Forumguru
Heb net mijn O2 besteld bij de LM en deze word geleverd door Mulder. Ben daar ook meerdere malen geweest met vragen en altijd (ook voordat ze wisten dat ik ging bestellen) netjes behandeld. Ik woon zelf niet in apeldoorn maar in deventer. Heb nog geen idee of ik de auto door Mulder laat onderhouden. Op dit moment zit mijn werk om de hoek bij Mulder, maar in de toekomst... Aangezien ik ook netjes behandeld ben bij Morrenhof en deze op 5 minuten afstand ligt, is de kans groot dat die het word.
Maar eerst nog maar eens de auto ontvangen en kijken hoe de service verder is
 

robbiebee

Actief lid
Wel grappig om te lezen al de diverse meningen ik heb vorige week een nieuwe Fabia GL besteld en kreeg een uitstekende prijs voor mijn "oude" Fabia. Terwijl ik in Juni bij Kreine Midland een belachelijk bod kreeg. En de verkoper mij probeerde te overtuigen met www.gaspedaal.nl dat het een goede prijs was. Ga ik thuis op deze website kijken komen er heel andere prijzen te voorschijn ( had hij dus een max prijs aangegeven). Over de service van Ab Mulder kan ik nog niets roepen maar als dat in de lijn ligrt van de 2 gesprekken die ik gehad heb zit dat wel goed.
 

NielsW

Lid
Mulder heeft via nieuweskodakopen.nl ook een offerte uitgebracht bij ons. Het is dat onze lokale dealer met een beter bod kwam anders hadden we het hier gekocht. Zeker een goede offerte!
 

Darkside

Forumguru
Zo gisteren de nieuwe auto mogen ontvangen. Goede service. Was iets te vroeg en kreeg keurig een kopje koffie. De formele zaken werden netjes afgehandeld. En er werd ook tijd genomen om de auto na te lopen en door te nemen. Toen ik vroeg of de static corner lights geactiveerd waren, werd er meteen gekeken of dat zo was. Toen bleek dat dit niet aan stond mocht ik nog even van een kopje koffie genieten en werd het meteen aangepast. Even later stond de auto weer buiten helemaal klaar. En kon ik met mijn doos met chocola, koekjes, thee en koffie naar huis.
De service is netjes (ookal is het lease). Vorige week nog een vraag over de MDI kabel en ook dat werd netjes afgehandeld. Even mee naar achteren lopen om te kijken welke ik moest hebben. En die afgerekend.
Het is dat er een dealer dichter bij me in de buurt zit. Maar wie weet laat ik hem hier wel onderhouden.
 

ddejonge

Actief lid
Afgelopen vrijdag mijn O2 bij Ab Mulder in ontvangst genomen.
Ondanks een eerdere negatieve ervaring (tijdens het shoppen naar een auto, niet tot nauwelijks response van de verkope. Was net of ik er niet was), deze keer wel positief.
Formele zaken werden onder begeleiding van een kop koffie snel en adequaat afgehandeld. Waarna ik de auto officieel in ontvangst kon nemen, waarbij het uitrustingsniveau en de werking van sommige onderdelen werd toegelicht.

In plaats van het standaard bosje bloemen (dat toch maar op de achterbank blijft liggen, want er moet gewerkt worden) een fijne selectie koffie en thee van Pelikaan.

Al met al een prima service. Maar voor het reguliere onderhoud net iets te ver uit de richting. Hiervoor ga ik straks naar Broekhuis in Emmen.
 

cali05

Forumguru
Wij hebben onze eerste skoda 2 1/2 jaar terug bij ab mulder gekocht. Rond de verkoop en de latere gasinbouw allemaal prima service ontvangen. Soms is de commnicatie wat hoekig. In maart weer bij hen geweest om de octavia in te ruilen op een fabia Gl met zo'n beetje alle opties. We vonden dat de verkoper niet erg meedacht over onze wensen, hij kwam over als onervaren. Schreef aantekeningen op een Folder enz. Al met al niet zo'n professionele indruk. Vervolgens kwam hij met een bod dat €2000,- lager was dan bij een collega Skodadealer. Toen we dat aangaven kwam er een dag later nog €500,- bij.
Geen slechte ervaringen maar ik had verwacht dat ik bij hen minstens een evengoed bod zou krijgen omdat de auto bij hen vandaan kwam.
 

Wik

Lid
Dag
Net met 1ste 15000km beurt laten doen bij Ab Mulder.
Skoda Fabia Combi.
Ik had 1 klachtje, auto trok naar rechts.
Na de beurt kreeg ik de melding dat men de bandenspanning had aangepast?? en dat het nu goed was.
helaas trok de wagen nog steeds naar rechts, ik had hier wat meer ervaring verwacht.
Wat ik ook jammer vind is dat het allemaal nogal onpersoonlijk was, let wel, dat is mijn persoonlijke mening.
De aankomst en afhandeling was verder prima, maar dat vond ik een beetje afstandelijk.

Men werkt daar wel zeer netjes en alles ziet er zeer netjes uit allemaal.
Nu heb ik weer 15000km de tijd om te beslissen of ik de volgende beurt daar weer heen zal gaan.
groet
Wik
 

Hetzer

Forumguru
We doen Ab-Mulder , de vestiging in Zutphen aan tijdens onze komende meeting.
Tot dusver zijn we goed ontvangen door Kees Mulder ( de eigenaar) en Ronald (sales manager), eerste indruk is dan ook erg positief van deze dealer in Zutphen
 

Jazzy

Lid
Ik ben vandaag naar Apeldoorn gereden, terwijl ik eigenlijk al een andere dealer in de regio in gedachten had om volgende week een proefrit te maken. Toevallig weet ik vrij precies wat voor auto ik zoek, een S2C 1.8 TSI DSG Elegance Business Line met panoramadak, 18" velgen en sportonderstel. De verkoper (Eelco) nam prettig de tijd voor me en kon de meeste van mijn vragen goed beantwoorden. En passant liet ik vallen dat ik eerder die dag ook voor een C1/Aygo/107 was wezen kijken voor mijn vrouw en na een prettig babbeltje wees hij me op de Fabia Fresh die voor 12k in de aanbieding is. Tot mijn verbazing bood hij vervolgens een hele goede prijs voor de hudige Fabia die ik toevallig bij me had.

Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt maar het lijkt er op dat Ab Mulder binnenkort twee Skoda's extra verkocht heeft. Beste verkoopervaring bij een Skoda dealer tot nu toe, compliment.
 

clapton

Senior Member
Via Nieuweautokopen terecht gekomen bij Ab Mulder Apeldoorn. Momenteel gehuisvest op een grote autostrada in Apeldoorn. De auto stond keurig onder een laken op ons te wachten en we werden op een zeer prettige manier ontvangen. Er werd voldoende tijd genomen voor de uitleg, ondanks dat we een Yeti op de nieuwe Yeti inleverde en daardoor niet veel vragen hadden. In plaats van de standaard bos bloemen werd een selectie thee/koffie met toebehoren van 'de Pelikaan' overhandigd, vonden we een leuke geste.
We waren blij verrast vanwege deze ontvangst, omdat we de auto d.t.v. NAK hadden gekocht en we een formelere instelling verwachtten. Bij onze eerste Yeti, geleverd in de Meern, was dat zeker wel het geval.
1e contact met Ab Mulder Apeldoorn was voor ons daarom Top!
 

ertromp

Forumguru
Vandaag de Wintercheck gedaan bij Ab Mulder te Apeldoorn.
Zoals altijd een hartelijke ontvangst! Gelijk uitleg gekregen van Sjoerd van Beek over de nieuwe Rapid Spaceback.
Natuurlijk ontbreekt de koffie niet en uitgebreid de Spaceback kunnen bewonderen.

Mijn eigen auto is weer gecheckt op diverse punten en stond keurig gewassen weer klaar :thumbsup:

Tevens uitgebreid uitleg wat er langs is gelopen.

Ik kom hier al vele jaren en de ontvangst en behandeling is altijd super.

Wintercheck.jpg

En ik zit er weer warmpjes bij ! Al hoop ik die muts en deken in de auto natuurlijk niet nodig te hebben :D
 

Darkside

Forumguru
Mijn skoda komt er ook vandaan en toen ik nog in de buurt van apeldoorn werkte is hij daar ook voor onderhoud geweest. altijd goede service gekregen (ook geen problemen met de auto gehad dat scheelt)
Maar de laatste tijd naar Morrenhof in deventer gegaan omdat die dichterbij is.
Nu stopt Morrenhof en neemt Ab Mulder het over.
Zo meteen voor een issue met de auto naar Apeldoorn toe. En eens kijken of de service nog steeds goed is.
Over de telefoon iig.
Nog even wachten en ik kan weer naar Deventer toe. Dan is Ab mulder ook in deventer gevestigd.
 

Kiswum

Forumguru
Mijn ervaringen over AbMulder in Zutphen:

Via een ingestelde occasion alert heb ik op een vrijdagavond een berichtje gekregen dat er bij Ab Mulder in Zutphen (100km van Eindhoven), een Octavia te koop zou staan (zonder foto's). Doordat het een auto was uit 2004 wist ik niet goed of dit de O1 of O2 zou zijn. De volgende ochtend heb ik een gesprek gehad met 1 van de verkopers. Hierbij was het duidelijk geworden dat het een O2 was (2005 model). Ik heb toen direct aangegeven dat we in de middag even langs zouden komen (we hadden een verjaardag in Nijmegen en zouden daarna doorrijden).

Daar aangekomen werd hun gloednieuwe occasion voorgereden, hij was nog niet schoongemaakt, doordat hij de dag ervoor pas bij hen werd afgeleverd door de vorige eigenaar, mede hierdoor stonden er ook nog geen foto's op de website.
De verkoper keek onze Fabia 1 na en in de tussentijd maakten mijn vriendin en ik een testrit. Alles is goed gegaan en toen zijn we aan tafel gaan zitten.
We hebben de puntjes doorgeven die we graag verbeterd willen zien en onze auto konden we sowieso voor een vaste prijs bij hen inleveren. Helaas was er niets mogelijk met de prijs van deze Octavia, hij zou niet kunnen zakken. De prijs van deze auto was voor ons gevoel overigens wel laag en vroegen ons ook hardop af wat het addertje was. Hij was namelijk nogal scherp geprijsd en zat rond de particuliere prijzen, verder was het geen ingevoerde auto (het was alleen een voormalig demo model vanwege de vele opties).
We hebben de auto enkele dagen later alsnog gekocht, want we waren er gewoon verliefd op geworden, zoveel opties voor zo'n prijs zie je maar weining. Onderhoud zullen we daar in principe niet uitvoeren vanwege de afstand, maar als er nog iets was, dan konden we gewoon binnen 6 maanden terug komen. Verder hebben we nog een gratis kinderloopwagen kunnen bemachtigen voor ons zoontje :)
Na 4 maanden hebben we de balans opgenomen met punten die nog gecontroleerd/gemaakt moeten worden en dat heb ik vantevoren nog even doorgemailed.

De zaken die gemaakt moesten worden zijn naar volle tevredenheid aangepakt:
- Windgeluid bij de achterramen boven de 80km/u (dit is een designfout en is nu pas boven de 120 een beetje hoorbaar)
- Krakende raam lv bij het sluiten, vooral te merken als het warm was
- 1 Parkeersensor niet in orde
- Accu was redelijk leeg bij aflevering, deze heb ik zelf vervangen en vergoed gekregen
- 1 band liep na 2 maanden langzaam leeg (van 2,4 -> 2 bar) (banden vallen nooit onder de garantie, maar dit is netjes opgelost)
- Deuk onder de dorpel zagen we vantevoren niet (dealer mogelijk ook niet), maar deze is achteraf wel netjes getectileerd om doorroesten te voorkomen

Alles is geheel kostenloos gemaakt en binnen 2 uur kon ik weer op pad om Apeldoorn even te bekijken.

We zijn zeer tevreden over de wijze waarop wij zijn behandeld en de prijzen die ze voor auto's vragen. De inruilwaarde is vergelijkbaar met andere dealers. De communiciatie is prima en ze houden zich aan hun woord.
Wat ons betreft een zeer betrouwbare dealer en in ons geval ook een betrouwbare auto.
 

j pappers

Nieuw lid
Goede middag, wij hebben een zeer slechte ervaring met autobedrijf Mulder.
Wij zijn vrijdag 21-03-2014 na een paar mails en telefoontje, 200km
met trein en bus naar Zutphen gereisd, er stond een Nissan Juke in de schouwroom
bij de Firma Mulder, Prachtige auto werd ons verteld, geen spuitwerk aan verricht,
zeker geen schade gehad, prijs 15.600,00euro.
Bus nemen tot aan het ziekenhuis en dan +15min lopen, door de regen.
Aangekomen, daar stond de Juke, onder aan de zwarte stootlijst zat nog grijze lak
van het spuitwerk, oei dat had ik niet gezien, rechterstoel kunstofplaat los,
linkerstoel afdek ring weg, service boekjes niet aanwezig, kunnen we opvragen.
Een auto van 2012, prijs 15.600,00euro, of het niks is.
Nog geen koffie werd ons aangeboden na een rit van 2.5uur.
Ik vindt het bij de beesten af hoe hij ons behandeld heeft.
Ben nog steeds boos boos en nog eens BOOS.
Zal een brief naar Skoda verzenden.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Geen groetjes, Jos Pappers.
 

ertromp

Forumguru
Al contact gehad hierover met Kees Mulder? Want als ik het lees ben je op de vestiging Zutphen geweest?
Contact met Skoda leggen heeft geen zin.
Ik zou als eerste de directie benaderen van Mulder of anders een review plaatsen op de Bovag site waar zij bij aangesloten zijn.
 

Desperado

Forumguru
Gezien de lovende reviews van vrijwel ieder ander denk ik ook dat contact opnemen met de directie een goede optie. Met Skoda heeft weinig zin aangezien het hier gaat om een ander merk auto en Skoda niet over het omgaan met klanten gaat. Iemand heeft hier duidelijk wat steken laten vallen, maar ik zou ze wel de kans geven om het op te lossen.

Geen groetjes? Wij kunnen er niks aan doen hoor :bloemen:
 

j pappers

Nieuw lid
ertromp en Desperado bedankt voor jullie reactie,

Skoda stelde het zeer op prijs dat ik hun benaderd heb hier over.
Tenslotte wordt ook een inruiler van een ander merk onder de
Vlag van Skoda verkocht.
De importeur neemt deze week nog contact met mij op.

Groetjes.
 

ertromp

Forumguru
Apart die reactie van Skoda (Pon). Die occasion van een ander merk wordt niet onder de vlag van Skoda verkocht maar door de dealer (Mulder in deze) die aangesloten is bij de Bovag.
Jij krijgt nl bij eventuele aankoop geen "Skoda" garantie maar eentje van de Bovag waar deze dealer bij aangesloten is.
Ben benieuwd wat de uiteindelijke reactie van de importeur zal zijn.
 
Bovenaan Onderaan