Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

De eerste 140 km zit er op.

Het punt waar iedereen het over eens lijkt te zijn m.b.t. irritatie het start/stop systeem heeft ook bij mij de irritatie grens bereikt, ja nu al.
Vanmiddag terug naar huis even in de file gestaan, steeds de motor uit en aan, drama.
Dus ook bij mij gaat hij gelijk uit zodra ik hem start.
Voor de rest (nog) geen irritaties, nog wel zaken waar ik aan moet wennen, later meer hierover.
 

Luke

Forumguru
Mooie kleur. Netjes met die grote velgen!
En je hebt chroompakket, zie ik. Benieuwd hoe het er bij mij gaat uitzien. Ben enkel voor de chromé dakrails gegaan. En heb niet de speciale achterlichtunits gekozen. Want dat heb jij toch, he rnstolk??
Veel plezier ermee!
 

anbu

Nieuw lid
Eindelijk na 26 weken heb ik vandaag mijn Octavia op mogen halen.

Staat er mooi bij, die 18" Alaris staan hem gewoon goed zeker in deze kleur en icm de chromen accenten! Volgens mij heb ik nagenoeg dezelfde besteld.

Goede parkeerplek ook zo op een hoek ;)

Veel plezierige kilometers!
 
Staat er mooi bij, die 18" Alaris staan hem gewoon goed zeker in deze kleur en icm de chromen accenten! Volgens mij heb ik nagenoeg dezelfde besteld.

Goede parkeerplek ook zo op een hoek ;)

Veel plezierige kilometers!

Is zijn eigen plekje(vaste parkeerplaats) op de 1e verdieping en met de parkeer hulpjes gaat het prima.
 
Laatst bewerkt:
Mooie kleur. Netjes met die grote velgen!
En je hebt chroompakket, zie ik. Benieuwd hoe het er bij mij gaat uitzien. Ben enkel voor de chromé dakrails gegaan. En heb niet de speciale achterlichtunits gekozen. Want dat heb jij toch, he rnstolk??
Veel plezier ermee!

Nee heb niets speciaals gekozen, ook geen chrome pakket.
Hieronder staan de bestelde opties:
  • Quartz Grey Metallic
  • Adaptive Cruise Assistant
  • Elektrisch te openen en sluiten achterklep
  • Functie pakket
  • Optical Parking Assistent (parkeercamera)
  • Tech Pakket
  • DAB+
  • Elektrisch verstelbare stoelen
  • Travel pakket
 

Cees33

Forumguru
De eerste 140 km zit er op.

Het punt waar iedereen het over eens lijkt te zijn m.b.t. irritatie het start/stop systeem heeft ook bij mij de irritatie grens bereikt, ja nu al.
Vanmiddag terug naar huis even in de file gestaan, steeds de motor uit en aan, drama.
Dus ook bij mij gaat hij gelijk uit zodra ik hem start.
Voor de rest (nog) geen irritaties, nog wel zaken waar ik aan moet wennen, later meer hierover.

Kraakt hij bij het (laatste stukje)remmen en bij de rem loslaten?
Goeie bak verder!! Nice
 

Joh@n

Forumguru
@Cees33 wat vind jij kraken? En op welk moment? Want wanneer je stilstaat en je laat je remmen een klein beetje los zullen altijd je schijven/blokken dat krakende geluid geven waar jij het over hebt?
 

leonpard

Actief lid
Ik ben momenteel bezig met een nieuwe O3 2.0 TDI DSG Style BL. Om een lang verhaal kort te houden: volgens de leasemij gaat de nieuwprijs per 1 jan 2018 met een dikke 1500!!!!euro omhoog. Kan iemand dat bevestigen??
 

Octavia0112

Forumguru
Ik ben momenteel bezig met een nieuwe O3 2.0 TDI DSG Style BL. Om een lang verhaal kort te houden: volgens de leasemij gaat de nieuwprijs per 1 jan 2018 met een dikke 1500!!!!euro omhoog. Kan iemand dat bevestigen??

Is zelf uit te reken hoor maar mocht je er niet uitkomen wil je best helpen
 

Joh@n

Forumguru
Bovenaan Onderaan