Skoda Karoq

leon-cupra

Forumguru
Einde van het jaar zouden de eerste uitgeleverd worden........:pieker::pardon:
einde 2018 zeker. Als de karoq een nog groter succes wordt dan de kodiaq ( en die kans zit er dik in) zullen de levertermijnen weer ferm oplopen. En bij skoda zullen wss na de kodiaq problemen wss nog niets geleerd hebben.
 

Fmoon

Forumguru
Moet mijn mening wat bijschaven. Nu ik ze op foto's naast elkaar zie is de Kodiaq toch wat fraaier en stoerder. Ik heb hem enkel in het wit gezien en vond hem tegenvallen.
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Tsja..... levertijden.
Tegenwoordig staat er niks meer op voorraad!
Zou ik bij mijn klanten niet mee weg komen " levertijd 26-30 wkn)
 

Pollewop

Forumguru

Goede vergelijking van Autoblog.
De Kodiaq vind ik imposant en groot, en erg praktisch als je veel ruimte wilt, of een flinke aanhanger wil trekken, maar wel wat grover gelijnd.
De Karoq is een zeer fraai getekende "life-style" SUV die er veel sportiever uit ziet als de Kodiaq. De Karoq ziet er ook veel verfijnder uit (imho). Als ik voor de keuze stond, en ik had geen behoefte aan veel ruimte, dan wist ik het wel:
Ik zou gaan voor de Karoq. Echt heel mooi geworden. :cheer:
 

CDK

Forumguru
Op de 1 of andere manier vind ik die Karoq een hoge Fabia, ik ga hem steeds minder mooi vinden eigenlijk.....
 

EdK

Forumguru
en de kodiaq steeds meer een grote fabia ??

Dan zal de kleine Karoq die nog moet komen wel een grote hoge CityGo moeten worden..:pardon:
 

Tuulster

Forumguru
Die rode impressie kon zo maar eens de uiteindelijke looks van de Sportline uitvoering zijn @Falcon

De tweede de RS....... Die lijkt me niet echt realistisch ;)
 

Tuulster

Forumguru
Dit is een shop van een Karoq met alle extra's die op de Superb en Kodiaq Sportline zijn toegevoegd......Wielen, Zwarte accenten etc.
Daarom @G.P. :D
 

Noord26

Forumguru
Wat een fantastische auto. Niet zo plomp ogende als een Kodiaq, maar ruimer als een Ateca. Perfecte maat voor een gemiddeld Hollands gezin. Wanneer zijn de prijzen bekend?
 
Bovenaan Onderaan