Skoda Karoq

Dat is de landelijke info die ze hebben vanaf de importeur. Kan de dealer wel noemen maar zal voor het bestellen niet uitmaken. Gewoon een balletje opgooien bij je eigen dealer.

Ik heb begrepen dat elke (?) dealer een x aantal slots krijgen voor snelle levering, bij mijn dealer gaat dat over 50 auto's. Alles wat ze daarna bestellen gaat onderaan de wachtlijst.
 

Japanese Power

Donateur
Geen idee hoeveel officiële Skoda dealers NL telt maar als je serieus interesse hebt zou ik er bovenop blijven zitten. Als je de Kodiaq topics een beetje hebt gevolgd weet je wel waarom...
 

vinom

Actief lid
Ik was toevallig bij Skoda Muntstad van het weekend en heb ik even staan babbelen met de verkoper. Ze noteren daar alle namen en e-mail adressen van de mensen die interesse hebben in de Karoq. Dan gaan ze die mensen over een paar maanden terugbellen en dan hopen ze in oktober de eerste bestellingen op papier te hebben.
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
, hier lijkt t alsof de 1.6 TDI niet met DSG zou komen......hopen dat er voor ons land andere configuraties mogelijk zullen zijn.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik ben benieuwd of de 1.8 en de 2.0 nog komen, dan is het wel een leuke opvolger over een aantal jaar. En anders wordt het toch een Audi....;)
 

Yeti2015

Forumguru
14999498155171266026288.jpg
Ook in Tjechie zijn er nog maar een paar motorvariaties leverbaar.
Maar daar komt de 1.5 standaard met dsg heb ik begrepen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan