10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

lugolux78

Forumguru
Nou het aantal zit mij nog het minste dwars om eerlijk te zijn.
We hebben nu 333 likes op FB en idd met wat publiciteit moet die 250 wel te halen zijn.

Tis meer de route van 3,2 km.
Dit kun je niet zomaar doen maar heb je een evenementen vergunning nodig tenzij op een afgesloten terrein.
Een foto op de locatie bij Tigchelaar was easy peasy, en zo te doen.
Ook vraag ik me af of mensen hun kenteken zomaar door willen/kunnen geven.
Dit is namelijk een van de validatie eisen.

Ik ken wel iemand die dit soort zaken verkeerstechnisch kan regelen.
Ik zal hem eens hierover polsen en of hij hier meer van weet (organiseert totale verkeersflow rondom zwarte cross)

Kortom ik zou het echt wel willen en ik zou het niet bij lokale importeurs laten maar Skoda in CZ benaderen.
Voor hun de ideal grote mega stunt zonder kapitalen aan uit te geven.

Daarnaast wil ik het liefts met NL/BE/LU auto's doen, omdat het voor het BENELUX forum is tenslotte.

Gr. Luc
 

peterrapid

Forumguru
Goe bezig @lugolux78 alhoewel ik denk dat die Duitse RS club wel zou staan te popelen om langs te komen, is maar een idee hé maar anyway ik kom al langs met 2 skodas moet dan wel nog een 2e rijder vinden om mee te gaan
 

lugolux78

Forumguru
Goe bezig @lugolux78 alhoewel ik denk dat die Duitse RS club wel zou staan te popelen om langs te komen, is maar een idee hé maar anyway ik kom al langs met 2 skodas moet dan wel nog een 2e rijder vinden om mee te gaan

Kan wellicht een optie zijn als we de randvoorwaarden rondom de wereldrecord kunnen kaderen.
Dus als we 3,2 km track vinden en de organisatie daar omheen.
Ik heb zelf nog een vriend met een O2 RS in Luxemburg en die heeft een vriend met een hele mooie RS O3.
Die zou ik ook vragen voor de meeting in ieder geval.

10592681_688459141248062_9178614134266671289_n.jpg
 

Cordoba

Forumguru
@lugolux78 Luc, ik heb al eerder aangegeven, dat ik met verdere stappen wacht tot je meer concrete gegevens hebt (bijv. vierkante meters, en prijzen voor een stand).
Blijkbaar is dat je in alle hektiek ontgaan. Ik ben komende dagen erg druk met allerlei zaken, dit weekend of komende week heb ik wat meer tijd, om onderling zaken door te nemen. Ik zal de laatste versie van het plan even snel doornemen.
 
1 woord TOP . Ziet er zo zelfs professioneel uit. Een paar puntjes : als mijn vrouw meekomt in haar citigo telt/mag dit ze is immers geen forumlid ?
Misschien is het handig al wat poll's eruit te gooien, het aantal deelnemers en met hoeveel auto's (sommige hebben meerder Skoda's ) en misschien een aantal/hoe oud aanwezige kinderen poll ( straks is het springkussen overbodig ).
Keep up the Good work
 

lugolux78

Forumguru
Oh, trouwens ik doe dit via mijn server puur en alleen omdat ik dan de mogelijkheid heb om de data te exporteren en te verwerken zodat ik vooral de meerkeuze vragen inzichtelijk heb. Mocht iemand hier vragen over hebben hahaha
 

Cordoba

Forumguru
@lugolux78 Op een paar typefoutjes na, eigenlijk geen opmerkingen over versie 2.0 Vraag is het mogelijk/toegestaan voor de record poging, om bijvoorbeeld een 'rondje' van 3300 meter uit te zetten over het industrieterrein, waarbij alle auto's dan een keer de start/finish passeren, of geldt dat niet als een geldig record.

Verder is 250 auto's een fors aantal, en ook de eis dat overal de tussenruimte tussen de rijdende auto's kleiner moet zijn dan 2 wagenlengtes, ofwel niemand mag een gat van 8 meter laten vallen. Dat betekent dus zeer langzaam rijden, want als de stoet in beweging komt, moet iedereen eigenlijk direct achter zijn voorganger aan, en niet 2 seconden wachten. Dat betekent dus vooraf:
- opstellen van de auto's
- starten en instappen van de rijders
- soort startsignaal voor iedereen hoorbaar, als auto één gaat rijden, zodat iedereen weet dat ie op moet letten, omdat de stoet in beweging gaat komen (misschien nog een methode bedenken om ook ver naar achteren iedereen te waarschuwen als ie bijna in beweging moet komen)

In aanvulling op het plan voor de Fabia in rallye uitvoering, Maarten2xRS vragen of ie ook met zijn rallye auto komt.

Edit: plaatje geleend van Kensel
dscn2090-jpg.15652
 
Laatst bewerkt:

henriz

Forumguru
@lugolux78
Even feedback over de enquete:
  1. Eten en drinken (warm): ik vind koffie en thee heel belangrijk, dus deze krijgt van mij een zeer hoge waarde.
  2. Eten en drinken (koud): Een warme lunch is niet zo belangrijk, maar een broodje of zo is wel zo handig, dus deze vraag krijgt een redelijk hoge waarde van me.
Kun jij uit de gegeven waarden halen dat ik genoegen neem met een broodje als lunch?

Ik zou drinken gewoon uit de vraag laten. Thee/koffie hoef je niet te vragen. Dat moet er gewoon zijn. Koude drank (wat frisdrank, al is het maar voor de kinderen, maar op z'n minst koud water) moet er ook gewoon zijn. Vragen vertroebelt de intentie van de vraag.
Mocht je specifiek in de lunchwensen geïnteresseerd zijn, maak de eerste twee vragen dan:
  1. Lunch (bv broodjes)
  2. Warme lunch
 

Cordoba

Forumguru
@henriz koffie/thee/water moet er wel zijn, maar een inschatting van de hoeveelheden is waarschijnlijk makkelijker met de uitslag van de enquete. Warme hap kun je verschillend interpreteren: je kunt soep/kroket of andere warme snack bedoelen, maar ook een complete warme maaltijd. Daarnaast zit je met het probleem dat de vraag naar warm/koud ook weersafhankelijk kan zijn.
 

dirkkroneman

Forumguru
Ziet er top uit! Bedenk wel dat de WR poging in beschreven manier wss wel 1 tot 1 1/2 uur gaat duren (als het niet meer is). Mocht het bijv. mislukken door teveel tussenruimte wil je het wel over doen, die kans krijg je uiteraard niet snel weer.
 

micky

Forumguru
Wauw, professioneel aangepakt, ik weet hoeveel werk dit is, veel succes en ik ga absoluut proberen te komen
 

Kiswum

Forumguru
Voor de record poging kunnen we lokale dealers benaderen, maar ik denk dat flyers hierbij wel benodigd zijn. Zonder zoiets op papier kun je niet veel exposure geven.
 

lugolux78

Forumguru
Ik zit er toch echt hard over na te denken om de poging te laten voor wat het is.

@peterrapid heeft al aangegeven het moet een leuke event zijn waar we elkaar spreken.
Als we dan ook nog eens 2-3 uur met een wereldrecord poging bezig zijn, lijkt mij dat het hoofddoel voorbij te schieten.

Thoughts?
 

Kiswum

Forumguru
Mee eens, zo'n recordpoging kost veel tijd voor het event, maar ook tijdens het event.

We maken gewoon zelf een gave foto. is het mogelijk om vanaf het dak, hoogwerker, drone of container een foto te maken?
 

lugolux78

Forumguru
Vanaf het dak kan zeer zeker.
Alleen parkeerplaats aan de voorkant (half rond) kunnen we niet expliciet voor ons krijgen omdat deze ook gedeeld wordt met Kärcher, Frod, POpel...
Maar aan de zijkant kan het wel voor ons
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan