Dakdrager Octavia 3 Combi

micky

Forumguru
tja, ik zie dat anders, ik zou me er mateloos aan irriteren, dus begin er gewoon niet (meer) aan, dan maar wat duurder, overigens heb ik altijd hele mooie prijzen weer gekregen voor de oudere thule's die ik niet meer gebruikte, want ik verkocht ze gewoon, nu niet meer, lig er niet wakker van en heb eigenlijk altijd wel de juiste set liggen, ook nu voor de O3 hoef ik geen nieuwe te kopen omdat ik de juiste stangen en foot pack al had.
 

Joske

Forumguru
@Skoda liefhebber 1

:ot: dat was niet naar jou dat ze keken hoor... maar naar hetgeen op je dak zat :D

tumblr_mdvtsaHz171r3dt7co1_500.jpg



:deuk::deuk::deuk:
 

JeeJeeR

Actief lid
Grrr. Ook met koffer erop gefluit. Net 1,5 uur bezig geweest met afstellen, afplakken, weer afstellen en weer afplakken. Dan toch duurdere dragers kopen? Maar kan het niet uitstaan dat andere met Lidl dragers er geen last van hebben!!
 

Jedewe

Forumguru
Ik heb de Wingbar Edge er alleen op zitten, ik hoor niks, morgen koffer thule Pacific 500 erop en 200 km rijden, ben benieuwd. Ik heb ze zakelijk bij de auto gekocht, betaal dus maar de helft.
 

Leon!!

Lid
misschien gekke vraag. de dragers van skoda zelf kosten in NL 165 euro, BE 161 maar ik kan de prijs niet vinden in duitsland. Iemand misschien enig idee wat de prijs van die drakdragers zijn in Duitsland?
 

Darkside

Forumguru
imageuploadedbytapatalk1402139325-081195-jpg.27263

Vind het eerlijk gezegd wel meevallen.
Misschien dat ze ook rekening houden met als je een panodak hebt. Maar echt hoog vind ik ze niet
 

030

Forumguru
Goed punt.

Ik dacht namelijk ooit een keer een set te hebben gezien die verzonken tussen de dakrails hing, maar dat gaat hem sowieso niet worden dan.
 

TL@

Forumguru
Vroeger kon je bij verschillende Seat's zo'n hele lage dakkoffer krijgen, ze waren wel maar juist groot genoeg voor een paar ski's.
Bij Koenigeggs (of zoiets) kan je de box nog steeds krijgen:
Agera-R-ski.jpg
 
Bovenaan Onderaan