Laatste bijdragen

• Mavando
    Mavando reageerde op het onderwerp Uitfasering 2/3g.
    nergens maar je kunt het wel zien als het zo ver is.
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Vandaag heeft onze Kuga de hele dag bij de Ford garage gestaan. Vanochtend vroeg ingeleverd en rond tien uur belden ze en vroegen wat ik...
  • eriktv
    eriktv waardeerde SuperBeeb's bericht in het onderwerp Van VAG naar..... met Verdrietig Verdrietig.
    Vandaag op de site van BMW gekeken. 1 subwoofer kost 477 euro - er zitten er 2 in :facepalm:. De versterker? 1650 euro :eek::eek: UIt de...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Superb verliest verbinding met Leuk Leuk.
    @BmwJohn Jij lijkt de verbinding continu kwijt te zijn. @JJ te G maar af toe. Ander probleem dus? Heb je ook een grijs wereldbolletje...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Inspectie is onderhoud?.
    De uit te voeren werkzaamheden zijn afhankelijk van leeftijd, km-stand en in het verleden uitgevoerde werkzaamheden. In jouw geval...
  • sitechris
    sitechris reageerde op het onderwerp Van VAG naar......
    Feli met de M340i. Mss wel de beste allround auto money can buy
  • sitechris
    sitechris waardeerde SuperBeeb's bericht in het onderwerp Van VAG naar..... met Leuk Leuk.
    De kenner weet genoeg :D
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Storing acc.
    Laten uitlezen dus…!
  • C
    CDO reageerde op het onderwerp Storing acc.
    @hemi24 nee dat heeft hij niet gehad. Ik verdenk de sleepring in het stuur omdat de claxon ook niet werkt.
  • hemi24
    hemi24 waardeerde skooooooda's bericht in het onderwerp Mijn gele Skooooooda met Leuk Leuk.
    Je moet de auto eens van dichtbij zien, mooi van ver en ver van mooi als je iets dichterbij staat :) staat nu 228dkm op en het is mijn...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Staat distributieriem.
    Visuele inspectie geeft enkel garantie tot de deur (, of tot de middag)… Maar goed, nieuwe olie en een filter geeft je ook geen enkele...
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp Infotainment software 0156 vraag.
    Dan is de update nog niet voor jouw auto ( chassisnr) vrij gegegeven anders komt die vanzelf OTA. Of jou auto valt erbuiten wegens...
  • Antera
    In je auto zijn die standaard niet zichtbaar. Als ze komen komen ze OTA en krijg je altijd een melding in je mediasysteem Systeem...
  • E
    EvilKnievel waardeerde Niick993's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, ik zal mij ook even voorstellen. Mijn naam is Nick en sinds afgelopen weekend in het bezit van een nieuwe Skoda Octavia...
  • Antera
    Contact me via whatsapp in me onderschrift voor dit.
Bovenaan Onderaan