Laatste bijdragen

• E
    EvilKnievel waardeerde Ramonlala's bericht in het onderwerp Voorstellen - Skoda scala met Leuk Leuk.
    Goedemiddag allemaal, Mijn naam is Ramon en ik woon in het mooie Friesland. Sinds ongeveer een jaar ben ik de trotse eigenaar van een...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Niick993's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, ik zal mij ook even voorstellen. Mijn naam is Nick en sinds afgelopen weekend in het bezit van een nieuwe Skoda Octavia...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Storing acc.
    Even laten uitlezen, klinkt alsof er iets met een sensor aan de hand is; toevallig een tik op de neus gehad? (duif of iets dergelijks?)
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Staat distributieriem.
    Je weet hoe zo’n riem er nieuw uitziet? Volgens mij maak je jezelf onnodig bang…
    • 1775588477567.png
  • C
    CDO reageerde op het onderwerp Storing acc.
    Deze blijft nu na starten wel verdacht lang branden het zandlopertje tonen. Net alsof hij in een loop zit. En kan hem nu via de...
    • 20260407_193908.jpg
  • C
    nee ook niet eigenlijk. Ik kom er pas achter wanneer ik hem wil gebruiken en dan functioneert de hendel niet. Dan krijg ik wel de...
  • C
    Nee, de snelheidsbegrenzer is dan ook uit maar die staat standaard uitgeschakeld.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp icoontje.
    Even op het scherm van middenboven naar beneden swipen en dan in het menu (bedieningscentrum) op meldingen drukken.
    • Skoda.png
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Ramonlala's bericht in het onderwerp Voorstellen - Skoda scala met Leuk Leuk.
    Goedemiddag allemaal, Mijn naam is Ramon en ik woon in het mooie Friesland. Sinds ongeveer een jaar ben ik de trotse eigenaar van een...
  • eriktv
    eriktv waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Toch best een stoer front voor een hatchback, ik zal gerust zijn als de PPF erop zit, in de zomer staat er namelijk een heerlijke rit...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Nieuwe Skoda Scala rijder + vraagje.
    Ik zou er even mee terug gaan naar de dealer, herken het niet van de Scala die ik had…
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Gasveer voor motorkap enyaq?.
    Ik wacht nog steeds op de dag dat ik wat in die bak ga stoppen bij de Tesla…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Disaster-Master's bericht in het onderwerp Gasveer voor motorkap enyaq? met Haha Haha.
    Wat moet je met een jerrycan met benzine en olie in een enyaq? Voor je aggregaat ofzo die je mee neemt? :ROFLMAO:
  • Hendrik5E
    Jullie hebben het beiden over een 1.2 en een 1.5 motor. In mijn voorbeeld gaf ik ook al een 1.4 motor aan waarbij het laten reinigen van...
  • E
    ebk71 reageerde op het onderwerp Gasveer voor motorkap enyaq?.
    Wat denk je :D. Onzin natuurlijk. Maar als je ruimte hebt wordt die vanzelf gevuld.
Bovenaan Onderaan