Laatste bijdragen

• eriktv
    eriktv waardeerde TimT's bericht in het onderwerp Voorstellen TimT met Geweldig Geweldig.
    Na een periode VAG gaan we nu verder met een Zeeedse schone! En daar zijn we heel blij mee. Volgende week mogen we onze nieuwe Volvo V60...
  • hemi24
    Kan een mod in de topictitel ‘combo’ aanpassen naar combi? :giggle:
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp KAMIQ olieservice resetten.
    Even Google raadplegen en er komen genoeg filmpjes naar voren hoe je de verschillende olie- of inspectieintervallen correct reset.
  • floyd2
    floyd2 reageerde op het onderwerp Hybride, de melkkoe van de garage??.
    Om de kosten wat in de hand te houden lijkt het logisch om het standaard onderhoud te doen bij de dorpsgarage(of zelf) en bij storingen...
  • eriktv
    eriktv waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    :love: Begin Mei gaat hij binnen voor - Velgen + banden + wielkuipen reinigen - Foamen van de wagen (vuil losweken) - Handwas met 2...
  • hemi24
    @JJ te G : staat daar eigenlijk niet gewoon wat @Disaster-Master ook al had getipt?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Werking van systemen als "ADAS".....
    Bij Skoda heb je de Trafication app, werkt vrijwel hetzelfde als meldingen bij Waze of Google…
  • i2Paq
    i2Paq waardeerde Arjan1985's bericht in het onderwerp Klep in de uitlaat met Leuk Leuk.
    Wat is het voordeel dan? Zuiniger? Zit dat standaard op een 1.5 TSI? Ik ga morgen meteen kijken of ik ook zo’n klep heb. Die moet er dan...
  • i2Paq
    i2Paq waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Klep in de uitlaat met Haha Haha.
    Zal me niets verbazen als dat straks de sjoemelklep genoemd gaat worden.... :pieker: Staat alleen in de garage open tijdens de...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Aansluitschema originele trekhaak.
    Meten heeft volgens mij weinig zin; als het goed is moet er eerst een gesloten circuit gedetecteerd worden voordat je daadwerkelijk...
  • Antera
    Antera waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Optielijst bekijken met Leuk Leuk.
    Daar hebben we inmiddels deze voor: https://www.skodaforum.nl/forum/i/werking-van-systemen-als-adas.52876/#post-1117149
  • Antera
    Antera waardeerde hemi24's bericht in het onderwerp Optielijst bekijken met Leuk Leuk.
    Ik wil je pro-VW bubble niet doorbreken, maar dat kon mijn Kodiaq uit uit de eeerste generatie ook al. En de trailerassist is ook alweer...
  • A
    Alex514 reageerde op het onderwerp Aansluitschema originele trekhaak.
    Zoals in de kop gaat het om een originele af fabriekbgemonteerde trekhaak, en inderdaad heel andere kleuren codering als de aftermarket...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Aansluitschema originele trekhaak.
    Af-fabriek of later gemonteerd? Bij af-fabriek montage zou ik een schema opvragen via de dealer. In het geval van een later gemonteerde...
    • be7f1393-4bf4-4383-b69b-3e7b7b309cfb.jpeg
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Optielijst bekijken met Leuk Leuk.
    Daar hebben we inmiddels deze voor: https://www.skodaforum.nl/forum/i/werking-van-systemen-als-adas.52876/#post-1117149
Bovenaan Onderaan