Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp carplay verbinden.
    En welke type/bouwjaar wagen hebben we het dan over? En welk type iPhone? Het kan ook zijn dat je usb-poort de geest heeft gegeven (als...
  • E
    Linkjes naar digitale Enyaq handleidingen werken niet meer of zijn alleen de online versies. En ook de mediatheek hier op het forum is...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Hoe flippers gebruiken.
    - voor een lagere versnelling + voor een hogere versnelling Check anders even de digitale handleiding:
  • dj.verhulst
    dj.verhulst reageerde op het onderwerp Software versie 1803 update nodig?.
    het enigste wat ik wil is m'n adressen op kunnen slaan, en als het even kan een nieuwer versie van de software zodat ik wat minder last...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Kodiaq 2 phev vragen.
    Lijkt me wel heel stug, dat @Jessedew dit wel kan met zijn Octavia PHEV en jij het bij de Kodiaq niet zou kunnen…
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp carplay verbinden.
    @reedijk : Is gewoon compatibel, ik heb zelf een iPhone 17 welke gewoon (bekabeld) werkt icm een MIB2… Al op je iPhone gekeken onder...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Kodiaq 2 phev vragen.
    Je kunt toch een vertrektijd instellen en het laadnivo als percentage? Zo staat het toch ook in de schermafbeelding van @Jessedew ?
  • eriktv
    eriktv waardeerde JPs_OC2's bericht in het onderwerp MX-5 Roadster Coupé met Geweldig Geweldig.
    Het interieur van de MX-5 heeft een flinke upgrade gekregen. Eindelijk :yeehaa: Wat daarvoor de aanleiding was en hoe het uiteindelijk...
  • Bakkertje
    Dank allemaal voor de reacties. Die pagina in het Russisch (denk ik) valt niet veel van te maken voor mij Unphoto... lijkt wel...
  • dj.verhulst
    dj.verhulst waardeerde Rob's bericht in het onderwerp Software versie 1803 update nodig? met Leuk Leuk.
    @dj.verhulst Ik gebruik de Fuelio app. Het enige wat je op je bonnetje hoeft te schrijven (of gelijk in de app invult) is de totale...
  • pansaebr
    pansaebr reageerde op het onderwerp Schokbrekers vooraan vervangen..
    Beste, voor dit werk huur ik een ruimte met enkel een werkbank en bankschroef en moet dus al mijn benodigde sleutels en dergelijke zelf...
  • dj.verhulst
    dj.verhulst reageerde op het onderwerp Software versie 1803 update nodig?.
    Ja zoiets, ik heb er nog bij of ik op zomer of winterbanden sta en iets anders dan euro 98 getankt heb , maar niet het merk benzine ...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Kees62's bericht in het onderwerp Wat wij allang weten met Leuk Leuk.
    Er zal ongetwijfeld niet genoeg op verdiend worden, anders zouden ze er al lang zijn.
  • hemi24
    hemi24 waardeerde yamsing's bericht in het onderwerp DSG-7 in bergen met caravan met Leuk Leuk.
    Ik heb een hobby 460 van 2023 Max toelaatbaar gewicht van 1500 kg. Dus precies wat de karoq mag trekken en je mag rijden met een B...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Trekhaak geschakelde plus pin 10.
    Doorgaans links achter net achter de wielkast.
Bovenaan Onderaan