Laatste bijdragen

• Bakkertje
    Bakkertje waardeerde Alpha's bericht in het onderwerp Upgrade forum software met Leuk Leuk.
    Mee eens. Hier draaien ook adblockers. Maar omdat ik dit toch best een fijn forum vind, heb ik gekozen een bijdrage te doen als donateur.
  • EdZ
    EdZ reageerde op het onderwerp Upgrade forum software.
    Ik zal ook weer eens m'n PayPal-account opzoeken... Edit: paypal-account gevonden. Ben weer donateur :-)
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Upgrade forum software.
    Wat @EdZ schrijft, ik maak dankbaar gebruik van dit forum en draag bij met inhoud en door reclame toe te staan.
  • Bakkertje
    Bakkertje waardeerde EdZ's bericht in het onderwerp Upgrade forum software met Leuk Leuk.
    Ja, maar ik neem aan dat het forum niet gratis wordt gehost, dus dat er inkomsten nodig zijn. Bij iets als DPG media denk ik dat ze...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Koelvloeistof hybride systeem.
    Als waar is wat je garage beweert, betekent dit dus ook dat je airco niet functioneert én er een uitleesbare storing is op het...
  • i2Paq
    i2Paq waardeerde VAG-man's bericht in het onderwerp Het grote AliExpress forum met Leuk Leuk.
    Er worden ook al heel veel producten die je besteld via AliExpress verzonden vanuit Europese landen. Daarvoor geldt de extra €3,- niet.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Een beslagen koplamp..
    Het huidige weer is niet echt het beste moment om zonder kappen rond te rijden: schommelende temperaturen, veel neerslag en een laag...
  • R
    Ik heb zelf het probleem (nog) niet met mijn Kodiaq echter twee collega's, 1 heeft een Tiguan en de andere een golf hebben dit probleem...
  • EdZ
    Ja, maar ik neem aan dat het forum niet gratis wordt gehost, dus dat er inkomsten nodig zijn. Bij iets als DPG media denk ik dat ze...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Upgrade forum software.
    Heb ik nooit last van. Daarvoor hoef je geen donateur te zijn/worden. uBlock Origin en Ghostery doen wonderen! :thumbsup: Bovendien...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Carplay problemen en draadloos optie.
    ik heb er 1 liggen die ios en android zou moeten ondersteunen, maar doet alleen ios.
  • EdZ
    Zojuist was het forum ook even uit de lucht, en kwam ik hier ook kijken. Dacht eerst ook dat het om een nieuwe update ging tot ik de...
  • hemi24
    Als je niet oplet, zul je in dat geval met de sleurhut wel een hoorbaar en zichtbaar alarm krijgen, maar dan zit je in mijn beleving al...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde CDO's bericht in het onderwerp Beslagen ramen Yeti met Leuk Leuk.
    @Freekw voorruit onlangs vervangen? Is ook nog wel eens punt van lekkage. Daarnaast via de voetjes van de dakrails wellicht (uitgedroogd...
  • hemi24
    @PizzaPieter : wat zit er nou in je dashboard voor metertje?!?
Bovenaan Onderaan