Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 waardeerde barretje's bericht in het onderwerp maat dakkoffer? met Leuk Leuk.
    Daar heb ik nog nooit van gehoord, bij mijn octavia steekt hij ook iets uit.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Hoi!.
    Welkom Esther!
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Ebru's bericht in het onderwerp Hoi! met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Sinds een week zijn we de trotse eigenaren van een Skoda Scala uit 2021. Voor ons een enorme upgrade van een oude Seat...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde MarcoO2's bericht in het onderwerp Kluger Kuga met Leuk Leuk.
    Hahaha dan kom je in februari met het “nieuws” dat er “opnieuw een terugroepactie is”, en dan gaat het gewoon om de al lang bekende...
  • C
    CDO waardeerde Ebru's bericht in het onderwerp Hoi! met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Sinds een week zijn we de trotse eigenaren van een Skoda Scala uit 2021. Voor ons een enorme upgrade van een oude Seat...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Hahaha dan kom je in februari met het “nieuws” dat er “opnieuw een terugroepactie is”, en dan gaat het gewoon om de al lang bekende...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde sitechris's bericht in het onderwerp Audi A5 Avant e-hybrid Competition met Leuk Leuk.
    Een auto als de M2 mis je altijd wel een keer, bv als je bij 250 in de begrenzer klapt haha. of natuurlijk die brullende zescilinder...
  • EdZ
    EdZ waardeerde Okki's bericht in het onderwerp Automatische achterklep: veer kapot met Leuk Leuk.
    Mag zij het betalen en monteren lijkt mij.... ;)
  • Antera
    Antera waardeerde Jessedew's bericht in het onderwerp Hoofdgebruiker worden met Leuk Leuk.
    Ik heb er verder geen verstand van, dus weet de oplossing ook niet, maar lijkt me sterk dat het met de trekhaak te maken heeft, want bij...
  • Antera
    Dat Is blindspot wat je bedoeld @Rallye
  • CharlesTucker
    CharlesTucker reageerde op het onderwerp 250.000 km met m'n O3.
    Wat bedoel je precies met "grijpt toch nooit in"? Als de auto still staat, je zet 'm in z'n vrij en laat de koppeling opkomen slaat ie...
  • sitechris
    sitechris reageerde op het onderwerp Audi A5 Avant e-hybrid Competition.
    Een auto als de M2 mis je altijd wel een keer, bv als je bij 250 in de begrenzer klapt haha. of natuurlijk die brullende zescilinder...
  • B
    barretje reageerde op het onderwerp maat dakkoffer?.
    Daar heb ik nog nooit van gehoord, bij mijn octavia steekt hij ook iets uit.
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Audi A5 Avant e-hybrid Competition.
    Wel een hele dikke bak om te zien, zeker in het wit. Een paar iets dikkere sloffen maakt ‘m wel af denk ik ja. Ben benieuwd of (en...
  • sitechris
    sitechris waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Audi A5 Avant e-hybrid Competition met Leuk Leuk.
    Ik vind dat schermpje wel grappig. Daar kun je nog meer mee dan alleen de kaart weergeven? Netflix of zo? Ik zou wel, voor een volgende...
Bovenaan Onderaan