Laatste bijdragen

• michelangelo
    Poah, zie net deze auto pas. Zo’n rode Octavia RS is toch ook wel tof. Rood staat zo’n Skoda toch prima [emoji12]
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Navigatie met Leuk Leuk.
    Daar heeft ook niemand meer een telefoon voor volgens mij. Is heel snel opgevolgd door Android Auto. Ik meen hier gelezen te hebben dat...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Navigatie met Leuk Leuk.
    Hmm. Volgens mij hadden we al geconstateerd dat Smartlink aanwezig was - en het is inmiddels ook al geactiveerd. Wat voegt zo’n notoir...
  • Polvo
    Polvo reageerde op het onderwerp Navigatie.
    Wat ik mis in dit AI overzicht is Mirrorlink, na activatie kon ik kiezen tussen Android Auto of Mirrorlink.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom! iIk hoop dat je dealer weet waar hij naar op jacht is…! Klinkt mij alsof het enige zekere doel momenteel enkel nog de bodem van...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Myskoda App.
    Gaf je wagen ook een foutmelding in de vorm van een motorstoring?
  • Captain Hook
    Captain Hook waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Meer licht naar achter met Leuk Leuk.
    Ik denk dat dat nu juist al vanaf het begin het probleem is geweest: de normale halogeen lampjes geven niet genoeg licht om echt wat te...
  • C
    CDO waardeerde BertR's bericht in het onderwerp 2019 Superb Combi 2.0 L&K met Leuk Leuk.
    Hallo medeforummers! Na reeds enkele jaren hier te hebben meegelezen wordt het ook eens tijd om mezelf mijn Skoda voor te stellen...
  • C
    CDO waardeerde TeeJee's bericht in het onderwerp Ik ben terug met Leuk Leuk.
    Na een kort uitstapje met een Audi a3 toch weer terug naar een kodiaq. Het blijft een geweldige auto en als je die ruimte eenmaal gewend...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde jesse_s93's bericht in het onderwerp Autolock na wegrijden Enyaq iV met Leuk Leuk.
    De Octavia 4 is ook duurder dan de Fabia, maar toch zat het er niet in. Ik heb het zelf geactiveerd. Bij de Scala die ik hiervoor heb...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp 1.5 TSI Automaat.
    Komt waarschijnlijk doordat het twee totaal verschillende DSG’s zijn! De Karoq met 1.5 TSI heeft een DQ200 met droge plaatkoppelingen...
  • DareDevil
    DareDevil heeft het onderwerp 1.5 TSI Automaat geplaatst in Karoq.
    Ik merk dat mijn Skoda Karoq 1.5 TSI Automaat bouwjaar 2024 anders schakelt, vergeleken een Skoda Kadiaq 1.5 TSI automaat bouwjaar 2019...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Terugkerende foutmeldingen p0171 & p119a.
    Misschien komt dit ook nog van pas...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Koplamsproeiers testen.
    Sproeiers hangen al een aantal jaren niet meer aan de uitvoering van de koplampen, maar zijn onderdeel van het zogenaamde winterpakket...
  • hemi24
    Dat hangt er in dit geval even vanaf via welke partij(en) deze Octavia z’n weg naar NL heeft gevonden… Ik denk dat de vrienden van...
Bovenaan Onderaan