Laatste bijdragen

• soekzoekie
    soekzoekie reageerde op het onderwerp Keuzestress Superb Combi.
    Ik heb voor dezelfde keuze(stress) gestaan. 1.5tsi, iV of de 2.0? Uiteindelijk is het toch de 1.5tsi geworden en geen moment spijt van...
    • IMG-20251011-WA0002.jpg
    • IMG-20251011-WA0003.jpg
  • MarcoO2
    Is dat nou wat ze bedoelen met "greenwashing"? ;-)
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde ESL's bericht in het onderwerp Mooiste kleur voor een superb sportline? met Haha Haha.
    Daar is ie dan! Goede keus; dat rood!
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Ik kan me goed voorstellen dat je als eigenaar ook wel klaar bent met dat terugkerend gezeik. T is toch iedere keer gedoe, en dan...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Ik ben niet zozeer bang dat onze Kuga PHEV in de fik vliegt. Die kans is immers (statistisch gezien) heel erg klein. Wat wel een rol...
  • H
    HermanW reageerde op het onderwerp Ruitenwissers.
    Ik was ook niet tevreden. Ik vond ze vooral heel lawaaiig. ik heb ze ook vervangen door Bosch Aerotwin. Een wereld van verschil.
  • F
    Fif reageerde op het onderwerp "Langdurig draaiende motor is nodig".
    Ik heb dit ook wel eens gehad, in het begin met name. Als ik dan een langere tijd reed, uurtje ofzo was het daarna weg. Ik moet zeggen...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp BMW M2 (G87).
    Heel andere, maar wel weer erg mooie opvolger! Ben benieuwd naar je ervaringen.
  • C
    CDO reageerde op het onderwerp Keuzestress Superb Combi.
    Oh leuke afweging!! Voor zo weinig kilomters per jaar maakt brandstofverbruik dus niet zoveel uit. Lekker een dikke kopen nu het nog...
  • internetboarder
    internetboarder reageerde op het onderwerp BMW M2 (G87).
    Moest er een keer van komen toch een audi . Erg mooi is ie , geniet ervan!! my'21 G31
  • internetboarder
    internetboarder waardeerde sitechris's bericht in het onderwerp BMW M2 (G87) met Leuk Leuk.
    En we nemen afscheid van de BMW M2. Een slotverslag met alle plussen en minnen volgt later nog...
  • sitechris
    sitechris reageerde op het onderwerp BMW M2 (G87).
    En we nemen afscheid van de BMW M2. Een slotverslag met alle plussen en minnen volgt later nog...
  • hemi24
    Prima, dan kan ik deze nog wel een paar seizoenen blijven gebruiken. Denk dat ze op de huidige Kodiaq maar 10k kilometer hebben gereden...
  • hemi24
    In België is het momenteel het Autosalon. Alle showrooms zijn in januari open op zondag. Als ik het allemaal goed lees en versta, dan...
  • hemi24
    Die wou zeker en vast nog een extra setje verkopen! De maten van de wielen op de 2e generatie Kodiaq zijn identiek aan die op de 1e...
Bovenaan Onderaan