Laatste bijdragen

• hemi24
    Welkom @Zavantas : als je even terugscrolt staat je antwoord er volgens mij gewoon tussen… Op zondag een auto besteld…?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Een andere auto voor de Superb.
    Een zogenaamde OPF, wordt al sinds ca. 2019 toegepast op de TSI’s.
  • pansaebr
    pansaebr reageerde op het onderwerp SAAB fan turned Skoda.
    Welkom, De motor van de blower gaat niet zo dikwijls kapot wel de voorschakelweerstand waar de er1 van sneuvelt of de thermische...
  • B
    Bas_C waardeerde PizzaPieter's bericht in het onderwerp Hallo allemaal met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd
  • B
    Bas_C waardeerde Berrychello's bericht in het onderwerp Hallo allemaal met Leuk Leuk.
    Veel plezier met de Kodiaq! Ik heb hetzelfde blok in mijn Golf 7.5. En het is het waard om m te laten oppeppen door JD Engineering, dan...
  • B
    Bas_C waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Hallo allemaal met Leuk Leuk.
    Bijna 3 ton en 25 jaar rondgereden dus? Netjes hoor. Veel plezier met de nieuwe beer, zal vast een grote sprong in zo'n beetje alles...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde jobbew's bericht in het onderwerp SAAB fan turned Skoda met Leuk Leuk.
    Dag allemaal, Graag stel ik me even voor. Mijn naam is Jobbe - woonachtig in Bennekom. Na 10 jaar met veel plezier mijn SAAB 900i...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp KEssy benaderingsafstand aanpassen.
    Bij mijn weten is dit niet aanpasbaar en ook niet als optie terug te vinden in het menu.
  • Antera
    Even een bezoekje aan @Antera inplannen dus @SkodAlexVRS ! :thumbsup:
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde PizzaPieter's bericht in het onderwerp Importauto, welke rode vlaggen? met Leuk Leuk.
    Jahreswagen is mijn inziens trouwens wat anders dan hierboven beschreven en vanuit de periode dat ik werkte met autofabrikanten in heel...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Gaat weer lekker... NOT... wereldwijd wederom recall van honderdduizenden PHEVs waar mogelijk foute Samsung SDI cellen in gebruikt zijn...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Een andere auto voor de Superb.
    Als het gevoel niet goed is, lekker laten staan! Setje banden is volgens mij geen showstopper. Qua loop is de 1.4 in koude toestand...
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp VCDS mogelijkheden Kodiaq.
    Ik heb niemand gehad die dit wilde doen. Dus ben daar niet mee bezig geweest. In principe is het niet meer dan units plaatsen aan...
  • B
    Bas_C reageerde op het onderwerp VCDS mogelijkheden Kodiaq.
    Hoi @Antera en anderen, Ben niet nieuw op het forum, check Mijn voorstelpost en wel in dit topic. Jaar of 6-7 geleden schreef je...
  • B
    Bas_C reageerde op het onderwerp Hallo allemaal.
    Goedenavond allen, Mijn Octavia uit de beginpost heeft het, met dank aan Autoservice Jaron in Woerden, 15 jaar en zo'n 146.000 km...
Bovenaan Onderaan