Laatste bijdragen

• Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Audio installatie.
    Op de radio zit een quadlock aansluiting en daar zijn diverse kabels voor, bijvoorbeeld...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Koppeling blijft soms hangen.
    @Grard : valt mee toch; 2017 is niet persé heel erg nieuw…
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp EVE (Caddy).
    Het schijnt dat ene E. Musk de president is…
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Zwart of grijs.
    Gewoon helemaal grijs, of sommige combinaties van zwart met grijs of gepolijste delen. Ookal zijn er ook genoeg twee-kleurige velgen wat...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Berrychello's bericht in het onderwerp Zwart of grijs met Leuk Leuk.
    Ieder z’n ding, maar zwarte wielen vind ik zo vreselijk staan. Net als zwarte stalen velgen voor de winterbanden vroeger. Zo pauper...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp EVE (Caddy) met Leuk Leuk.
    Heel dik @Okki !! Alleen jammer van dat gedrocht op de motorkap, deze variant van de Hood-Bra kende ik nog niet.
  • hemi24
    @Nilsdb85 : misschien al geprobeerd, maar ik zou eerst de telefoon eens opnieuw opstarten, vervolgens de unit in de auto eens opnieuw...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde JJ te G's bericht in het onderwerp Software update met Leuk Leuk.
    @rteirlinck : Een Enyaq gaat niet uit zichzelf updaten. Daar moet je uitdrukkelijk mee instemmen. Ook wordt voorafgaand aan een grote...
  • hemi24
    172.738 - Scala 1.0 TSI manueel-6 - 18-06-2019 - @hemi24 (26-09-2025) 024.422 - Scala Monte Carlo1.0 TSI DSG-7 - 20-09-2024 - @M@rco-t...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp EVE (Caddy).
    Car-Bra, maar dan anders…
    • 1758899210086.jpeg
  • hemi24
    Ja en nee; dat is het startrelais (solenoid) wat ervoor zorgt dat het ronsel (bendix) op de vertanding van het vliegwiel wordt gedrukt…...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Additionele terugroep actie.
    Even kijken bij de instellingen of Front Assist nu niet op Vroeg staat I.p.v. Normaal of Laat…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Origineel hondenrek zelf monteren met Leuk Leuk.
    @BaskodaS , je realiseert je dat je op een bericht van januari 2022 reageert ? En dat de persoon in april dit jaar voor laatst online is...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Haai!.
    Vervuilde inlaatkleppen en -kanalen, lijkt me de meest voordehand liggende oorzaak. Laten uitlezen op foutmeldingen is het beste advies...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Koppeling blijft soms hangen.
    Zolang je nog garantie hebt, in ieder geval melden!
Bovenaan Onderaan