Laatste bijdragen

• Roner
    Roner reageerde op het onderwerp Stoel instellingen in de sleutel.
    Bij mij net zo. Het maakt niet uit in welke stand de één na laatste optie staat. Ik heb in ieder geval geen verschil kunnen ontdekken.
  • C
    CDO waardeerde VinnieB's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo Skodaforumleden. Ik ben Vincent en rijdt sinds mei 2023 in een Octavia IV, een importauto uit Denemarken. Netjes via de dealer...
  • eriktv
    Update: Ik heb van de week wireless Android Auto "ingebouwd". Wilde al langere tijd een wireless AA oplossing om niet elke keer de...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Software updaten?.
    Gewoon eigenwijs zijn en naar de dealer gaan... Bespaar je een hoop geld en zoek gewoon contact met de heren op het forum hier; de namen...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Skyland's bericht in het onderwerp Software updaten? met Wow Wow.
    Zorg dat ze eerst naar je software versie kijken, voordat ze 2 uur bezig zijn met niets en jij 300 kan aftikken... Overigens warem bij...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp 1983jeroen's Peugeot 508.
    Nou ja “rijden”… Eerder vooruitkruipen in de file. Kodiaq 1FL zo aan het dashboard te zien?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Software updaten?.
    @dees23 : even contact zoeken met Rainesh of Antera…!
  • hemi24
    hemi24 waardeerde VinnieB's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo Skodaforumleden. Ik ben Vincent en rijdt sinds mei 2023 in een Octavia IV, een importauto uit Denemarken. Netjes via de dealer...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Morgen uitspraak SjoemelSoftware.
    Klopt. De discussie gaat over de oudere modellen.
  • E
    EvilKnievel waardeerde verbaant's bericht in het onderwerp Kodiaq phev vermogen en caravan met Leuk Leuk.
    Deze zomer met onze volbeladen Hobby 540UL van ruim 1750 kg door Frankrijk getrokken. Zelfs het ‘bultje bij Luik’ bleek absoluut geen...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Morgen uitspraak SjoemelSoftware met Leuk Leuk.
    Volgens mij was de leaserijder juist bevóórdeeld doordat de bijtelling van deze auto's lager was, vooral op grond van uitstootgegevens...
  • Bakkertje
    Bakkertje waardeerde MarcoO2's bericht in het onderwerp Morgen uitspraak SjoemelSoftware met Leuk Leuk.
    Als leaserijder ben je toch ook niet/ nauwelijks benadeeld? Je was immers geen eigenaar. Hooguit zou je kunnen betogen dat de...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Vragen over een Enyaq.
    Koelen en voorverwarmen aan de stekker kost ook wat, maar dat is natuurlijk pure luxe…
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Signaal luidsprekers.
    Kijk eens door de opening richting het dashboardkastje, misschien kun je de unit daar zien zitten…
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp Signaal luidsprekers.
    Lekker duidelijk foto :cool: De speakers zitten op de Qaudlock stekker op je mediaunit. Geen idee waar je deze stekker hebt gevonden.
Bovenaan Onderaan