Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 waardeerde Aad V's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hoi, ik ben nieuw hier. Rij privé een Skoda Octavia 3 combi met de heerlijke 1.8 TSI die mijn caravan prima trekt. Ben sinds een jaar...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Additionele terugroep actie.
    De ufo-speaker, die die rare geluiden produceert als je elektrisch rijdt?!?
  • hemi24
    Lijkt dat de fout niet in de motor of de sensor zit maar in je tellerklok…?!? @Antera : heb jij hier een idee over?
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Style opties met Leuk Leuk.
    Mij lijkt het niet juist dat het dimlicht aan blijft als de auto uit gaat. Omdat er gesproken wordt over of het dimlicht vervangen is...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Style opties.
    Gewoon even zoeken op het kenteken...
  • hemi24
    Afgaande op het type bekleding zou dit uitrustingsnivo Ambiente zijn.
  • hemi24
    Hallo Allemaal, Mijn naam is Johnny geborgen ergens in een limburgs gehucht kerkrade, woonachtig in hoensbroek.. SInds vandaag eigenaar...
  • hemi24
    Hoe komt die verkoper er trouwens bij dat dit een Scout-versie zou zijn…?!?
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Style opties.
    Oh, maar wacht ff, dit is zeker een import auto? Want een kentekencheck bij RDW geeft wat andere info, dan dat het kenteken in eerste...
  • Captain Hook
    Volgens mij heeft die Fabia, net als de Roomster, 2 x H7 in iedere koplampunit zitten. Plus daarbij een stadslampje. M.a.w. er zitten in...
  • hemi24
    Lijkt mij dat de eerste foto standlicht is en dat de tweede foto dimlicht is…? Lampen zijn vervangen door led-lichten, of lijkt dit...
  • Pendragon
    Pendragon waardeerde hemi24's bericht in het onderwerp kenteken plaat rammelt met Leuk Leuk.
    @Rick63 : een goed setje nummerplaathouders monteren; waarschijnlijk rammelt bij jou de plaat in de houder…
  • Captain Hook
    Maar die oude Fabia heeft toch een speciaal knopje daarvoor: Net zoals de Roomster destijds had. "simply clever"
    • Clipboard01.jpg
  • hemi24
    Je kunt ze toch gewoon op dimlicht laten staan?
  • johnboy
    Ik had dit dus in t eerste weekend met de kodiaq phev aan de laadpaal. Skoda techneut gaf als oplossing auto direct afkoppelen als deze...
Bovenaan Onderaan