Centrale vergrendeling RV portier kapot

Tummes073

Nieuw lid
Een goedendag, ik heb gister een Fabia uit 2006 gekocht met een storing in de centrale vergrendeling van het rechter voorportier. Het motortje doet het goed, alleen de centrale vergrendeling doet het niet. Ik heb gehoord dat ik dan een nieuw motortje moest kopen, heeft iemand hier wat meer informatie over? Bijvoorbeeld de prijs van het motortje, en of het makkelijk te vervangen is? Bij voorbaat dank.
 
Zit ingebouwd in het portierslot, is een unit gaan altijd kapot helaas. En je hebt er nog drie
Een goedendag, ik heb gister een Fabia uit 2006 gekocht met een storing in de centrale vergrendeling van het rechter voorportier. Het motortje doet het goed, alleen de centrale vergrendeling doet het niet. Ik heb gehoord dat ik dan een nieuw motortje moest kopen, heeft iemand hier wat meer informatie over? Bijvoorbeeld de prijs van het motortje, en of het makkelijk te vervangen is? Bij voorbaat dank.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
 

Eddo050

Nieuw lid
goedemiddag, ik heb een fabia uit 2006 en nu is bij mij de rechtervoordeur op slot en krijg hem niet meer open. ik denk dat het motortje overleden is... maar heeft iemand een idee hoe ik de deur weer open krijg?
 

Ted

Forumguru
Heb hetzelfde, 2 maal met de binnen hendel proberen te openen en vervolgens met de abs de deur openen. Na deze procedure gaat hij open althans bij mij,. Ipv de abs kan je ook de centrale elektrische switch gebruiken
 

Kimopo

Senior Member
Ik heb hetzelfde, verkoper vermoedt 'n defect slot en zei telefonisch toe om mee te werken om 't vervangen....dát wil echter nog niét zeggen dat ik geen nota krijg want ja, dat dit binnen 2 weken gebeurt is pech, het was tijdens de keuring goed :pieker:

Alle tips verder hier al geprobeerd maar hij blijft potdicht...met geen mogelijkheid gaat hij open :nono:
 
Laatst bewerkt:

Kimopo

Senior Member
Gisteren gebeld met Frank en hem uitgelegd wat er aan de hand was.
Ik vertelde dat ik vandaag vrij was en toen zei hij dat ik om 10:00u kon komen.

Vanuit mijn woonplaats is dat n klein uurtje maar gezien de file ging ik ruim op tijd weg.
Ook in Apeldoorn is een filiaal van mijn werk dus daar een stopover gemaakt.

Eenmaal bij Frank was het kijken snel gebeurt en ja, wat al vaker gezegd is hier, de deur was relatief snel open.
Van te voren had Frank al aangegeven dat ik met wat pech een nieuw (dealer) slot moest hebben omdat ik blijkbaar een overgangsmodel Fabia heb... dat werd dus ff spannend :arghh:

Binnen 10 minuten had hij het slot beet en voelde bedenkelijk om daarna te zeggen... je hebt mazzel, 't is een "gewoon" slot :yeah: Dát scheelde me dan iig al zo'n 200 euries

Met een klein half uurtje was de bekleding van het portier weer gesloten en had ik weer een werkend slot in de deur :cheer:

Tot m'n verbazing gaf Frank aan dat er (iig voor hém zichtbaar) al eerder gemorreld is aan die deur wat dus betekent dat ik (op 1 mei) de auto met een defecte voordeur gekocht heb :shocked::bloos:
Tja, als ik dat nou eens hard kon maken dacht ik hardop waarop Frank aangaf dat dat kán en dat hij erover gebeld mag worden...

Rest mij nog te zeggen dat ik Frank van www.deurslotreparatie.nl aan iedereen zal aanbevelen die een groot of klein probleem met autodeuren heeft

Frank... :bloemen: Bedankt !


Groetjes,

Mar
 
Laatst bewerkt:

Kimopo

Senior Member
Ik heb de verkoper een mail gestuurd met de bevindingen van Frank en de nota bijgesloten...
Binnen een half uur had ik een antwoord terug met de mededeling dat ik mijn rekeningnummer maar moest doorgeven want dan zouden zij de nota aan mij terugbetalen :jaja:

Kan zeggen wat je wil, maar ze weten daar in Delft wel hoe ze klachten moeten afhandelen :thumbsup:
 

Hakar

Donateur
Goed opgelost door verkoper. :thumbsup::thumbsup:
Ze zijn er nog wel, ook ik heb dat ervaren met de aankoop van mijn Fabia 2005 vorig jaar.
En in mijn geval was het geen VAG gerelateerde verkoper.
(Misschien zegt dat ook wat)
 
Bovenaan Onderaan