Centrale vergrendeling RV portier kapot

Topic in 'Fabia I' gestart door Tummes073, 26-08-2018.

1. Tummes073

Tummes073 Nieuw lid

Een goedendag, ik heb gister een Fabia uit 2006 gekocht met een storing in de centrale vergrendeling van het rechter voorportier. Het motortje doet het goed, alleen de centrale vergrendeling doet het niet. Ik heb gehoord dat ik dan een nieuw motortje moest kopen, heeft iemand hier wat meer informatie over? Bijvoorbeeld de prijs van het motortje, en of het makkelijk te vervangen is? Bij voorbaat dank.

2. Antera

Antera Forumguru Donateur

Even open maken en dan de motor uitbouwen om te kijken welke type enz erin zit anders even naar www.deurslotreparatie.nl die kan je er wel mee helpen met vervangen of reparatie ervan

3. Zit ingebouwd in het portierslot, is een unit gaan altijd kapot helaas. En je hebt er nog drie
    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

4. Eddo050

Eddo050 Nieuw lid

goedemiddag, ik heb een fabia uit 2006 en nu is bij mij de rechtervoordeur op slot en krijg hem niet meer open. ik denk dat het motortje overleden is... maar heeft iemand een idee hoe ik de deur weer open krijg?

5. Ted

Ted Actief lid

Heb hetzelfde, 2 maal met de binnen hendel proberen te openen en vervolgens met de abs de deur openen. Na deze procedure gaat hij open althans bij mij,. Ipv de abs kan je ook de centrale elektrische switch gebruiken

6. Eddo050

Eddo050 Nieuw lid

Ga ik dat even proberen... bedankt voor de tip

7. Kimopo

Kimopo Lid Donateur

Ik heb hetzelfde, verkoper vermoedt 'n defect slot en zei telefonisch toe om mee te werken om 't vervangen....dát wil echter nog niét zeggen dat ik geen nota krijg want ja, dat dit binnen 2 weken gebeurt is pech, het was tijdens de keuring goed :pieker:

Alle tips verder hier al geprobeerd maar hij blijft potdicht...met geen mogelijkheid gaat hij open :nono:

Laatst aangepast: 21-05-2019
  8. Antera

Antera Forumguru Donateur

Hopen op geluk maar sluit hem daarna maar niet meer want kans dat je hem dan weer niet meer open krijgt anders even contacten met frank van www.deurslotreparatie.nl

9. Kimopo

Kimopo Lid Donateur

Gisteren gebeld met Frank en hem uitgelegd wat er aan de hand was.
    Ik vertelde dat ik vandaag vrij was en toen zei hij dat ik om 10:00u kon komen.

Vanuit mijn woonplaats is dat n klein uurtje maar gezien de file ging ik ruim op tijd weg.
    Ook in Apeldoorn is een filiaal van mijn werk dus daar een stopover gemaakt.

Eenmaal bij Frank was het kijken snel gebeurt en ja, wat al vaker gezegd is hier, de deur was relatief snel open.
    Van te voren had Frank al aangegeven dat ik met wat pech een nieuw (dealer) slot moest hebben omdat ik blijkbaar een overgangsmodel Fabia heb... dat werd dus ff spannend :arghh:

Binnen 10 minuten had hij het slot beet en voelde bedenkelijk om daarna te zeggen... je hebt mazzel, 't is een "gewoon" slot :yeah: Dát scheelde me dan iig al zo'n 200 euries

Met een klein half uurtje was de bekleding van het portier weer gesloten en had ik weer een werkend slot in de deur :cheer:

Tot m'n verbazing gaf Frank aan dat er (iig voor hém zichtbaar) al eerder gemorreld is aan die deur wat dus betekent dat ik (op 1 mei) de auto met een defecte voordeur gekocht heb :shocked::bloos:
    Tja, als ik dat nou eens hard kon maken dacht ik hardop waarop Frank aangaf dat dat kán en dat hij erover gebeld mag worden...

Rest mij nog te zeggen dat ik Frank van www.deurslotreparatie.nl aan iedereen zal aanbevelen die een groot of klein probleem met autodeuren heeft

Frank... :bloemen: Bedankt !

Groetjes,

Mar

Laatst aangepast: 22-05-2019
    Cordoba, fanSkoda, Peter-036 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Kimopo

Kimopo Lid Donateur

Ik heb de verkoper een mail gestuurd met de bevindingen van Frank en de nota bijgesloten...
    Binnen een half uur had ik een antwoord terug met de mededeling dat ik mijn rekeningnummer maar moest doorgeven want dan zouden zij de nota aan mij terugbetalen :jaja:

Kan zeggen wat je wil, maar ze weten daar in Delft wel hoe ze klachten moeten afhandelen :thumbsup:

turboturbo en Cordoba vinden dit leuk.
  11. Cordoba

Cordoba Forumguru

Ik denk dat ze in Delft als een kind zo blij waren, dat het zo goedkoop is opgelost. Frank is overigens in de VAG-wereld een bekend (en goed) adres.

Kimopo en PizzaPieter vinden dit leuk.
  12. Hakar

Hakar Forumguru Donateur

Goed opgelost door verkoper. :thumbsup::thumbsup:
    Ze zijn er nog wel, ook ik heb dat ervaren met de aankoop van mijn Fabia 2005 vorig jaar.
    En in mijn geval was het geen VAG gerelateerde verkoper.
    (Misschien zegt dat ook wat)

Deel deze pagina