Skoda Tuning ervaringen

Peterson

Actief lid
@superb2018 ik zag ‘m geloof ik op de Facebook van JD voorbij komen.
Daar loopt het kwijl me wel van in de mond!

Zelf heb ik in februari bij Seat Köhler mijn 1.2 TSI Rapid laten tunen.
Zij hebben een hele grote JD banner op de gevel en zouden exact het zelfde doen werd mij beloofd.

Met de originele 86pk was de auto net wat te truttig, maar met de beloofde 135pk heb ik echt niets meer te klagen! Het blijft tenslotte een suffe bak ;)
0-100km/h heb ik nu in 9,2 seconden gemeten.

Seat Köhler is ook meer dan vriendelijk.
Dus zit Hoofddorp net even wat dichter bij dan Lochem, kan ik ze echt aanraden.
 
Morgen dan eindelijk mijn auto naar vagtechniek helaas lang moeten wachten ivm persoonlijke problemen maar morgen gaan ze aan de slag met mijn Fabia.
Veel problemen mee gehad laatste tijd kwa storingen die ineens weer weg zijn. Dus daar gaan ze iedergeval naar kijken.
Daarnaast nog stage 1 tuning met airco service en longlife onderhoud met apk.
Ben benieuwd wat er uit gaat komen na de werkzaamheden.
 
Hahaha ja maar daar was ik al vanuit gegaan gelukkig. De tuning en onderhoud vallen wel mee zit op €610. Maar of er verder nog dingen uit gaan komen
 
Net terug van VAG techniek en ik moet zeggen dat ik echt heeeel dik tevreden ben. Auto rijd weer super. Mocht wat kosten. Maar er is dan ook echt veel aan de auto gedaan. Nu hopen dat ik er lang van kan genieten
 
Wow echt een hele hoop.
Stage 1 tuning + EGR wegschrijven
Apk
Long life onderhoud
Aircobeurt
Remvloeistof vervangen
Rem schijven + blokken voor
Banden voor
Druksensor (wat storingen veroorzaakte)
Multiriem vervangen.

Kleine €1300 maar had meer verwacht eerlijk gezegd. Maar echt super service van VAG techniek. Zeer vriendelijk en super snel klaar.
 

Jewepe

Forumguru
Gisteren ook naar VAG techniek geweest voor longlife beurt en stage 1 tuning. En wederom (dit is de derde auto van mij die naar VAG techniek gaat voor onderhoud) uiterst tevreden. De beurt wordt zeer grondig gedaan (het onderhoudsboekje wordt b.v. echt gecontroleerd) en ze komen met goede adviezen en/of aandachtspunten. Bij mij waren de remblokken nog niet versleten, maar geschat werd dat ze nog zo'n 10.000 km mee konden. Ze vervangen iets dus niet automatisch, maar denken (kunnen dealers vaak niet op betrapt worden) gewoon mee ook in jouw belang (weten dealers ook niet wat dat is).

En toen de tuning. Man, man wat leuk is dat. De motor loopt mooier "rond", heeft een bak meer koppel en is niet (eens heel veel) onzuiniger maar wel veel levendiger geworden :D. Verder uiterst professioneel gedaan. Wat ook heel prettig was, was dat alles binnen de aangegeven tijd ook klaar was. Geeft ook weer de professionaliteit van die club weer. Topteam daar!
 

Jewepe

Forumguru
Je kunt ook overwegen meteen een longlife beurt laten doen en dan krijg je 20% korting op stage 1 tuning.
 
Bovenaan Onderaan