Nurburgring editie 2017 - 3 Juni 2017 - Inschrijvingen

LT83

Forumguru
Deze plek is zeer gemakkelijk te bereiken en niet zo ver van de ingang. (Zijn de bochten van hatzenbach) Er is genoeg parkeer gelegenheid.
Op 5 min wandelen ben je op die heuvel. Op weg naar die heuvel is ook een heel fijn stukje waar je ze razendsnel voorbij ziet vliegen.

Klopt, ben hier ookal meerdere malen gestopt om te kijken. Vaak ook veel "actie" in de bochten te zien :D
 

Caby

Forumguru
Nja en het ziet er ook naar uit dat die heuvel, dat uitkijkt op die bochten, een camping plaats wordt alsook de bekendste kijkplek.. brunchen.
Het positieve kan zijn dat er niet veel volk op het circuit gaat rijden, wel veel meer toeschouwers ;)

Plan
 
Laatst bewerkt:

Goofy@5E

Forumguru
Beste allen ik ga passen voor de ring deze keer, weet het, is wel laat maar ...volgende keer zijn we er zeker bij
Grtz G,
 

LT83

Forumguru
Misschien niet onbelangrijk:

Er zijn nu overal politiecontroles in Duitsland. Dit vanwege de dreiging van IS
Gisteren hebben ze mij ook aangehouden.

Ik moest 2 broodjes met varkensrollade eten en drie biertjes drinken om aan te tonen dat ik geen moslim was.
Vandaag ga ik weer naar Duitsland op zoek naar controles, heerlijk!

Oh ja ze hebben ook een geit bij zich en wie een erectie krijgt bij het zien van de geit is de klos.
Misschien zijn er hier leden die volgende week beter niet kunnen gaan? :D
 

koreaan

Forumguru
Misschien niet onbelangrijk:

Er zijn nu overal politiecontroles in Duitsland. Dit vanwege de dreiging van IS
Gisteren hebben ze mij ook aangehouden.

Ik moest 2 broodjes met varkensrollade eten en drie biertjes drinken om aan te tonen dat ik geen moslim was.
Vandaag ga ik weer naar Duitsland op zoek naar controles, heerlijk!

Oh ja ze hebben ook een geit bij zich en wie een erectie krijgt bij het zien van de geit is de klos.
Misschien zijn er hier leden die volgende week beter niet kunnen gaan? :D
Heb je je baard niet bijgeschoren:):) Luuk:)
 
Bovenaan Onderaan