Nurburgring editie 2017 - 3 Juni 2017 - Inschrijvingen

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers,

Net zoals vorig jaar gaan we gezellig met zen allen een dagje naar de ring op "3 Juni 2017"



Planning (voorlopig):
  • Vanaf 9 uur komen we samen op dit adres: Michael-Schumacher-Str. 5 D-50170 Kerpen - Sindorf, Duitsland
  • Rond 10 uur vertrekken we naar de ring (roete word nog aan gewerkt)
  • eens aangekomen gaan we gezellig samen de ring verkennen
  • rond de middag gaan we dan kijken om samen iets te gaan eten in een van de goede resto's rond de ring.
eventueel kan @Caby ons is meenemen voor een rondje op de ring ? :D

inschrijven kan tot 1 juni 2017. inschrijven kan je doen door je forum naam @.... onder "wie gaat er mee" te schrijven.

ik hoop op goed weer & een mooie opkomst.

Facebook: https://www.facebook.com/events/1373868362674501/

Grtz, Bram

Wie gaat er mee ?:
@Tuner111
 
Laatst bewerkt:

Caby

Forumguru
Mensen die willen meerijden, dat ik op eigen risico :D
Ik ben van plan sowieso 1 of 2 ronden te rijden, afhangend van het weer. Meer is misschien mogelijk maar ga niet elke ronde blijven financieren begrijp je? :-)
Zullen we dan wel zien ;)
 

Tuner111

Forumguru
Mensen die willen meerijden, dat ik op eigen risico :D
Ik ben van plan sowieso 1 of 2 ronden te rijden, afhangend van het weer. Meer is misschien mogelijk maar ga niet elke ronde blijven financieren begrijp je? :-)
Zullen we dan wel zien ;)

ik begrijp je zeker, we gaan dan ook de rondes die je rijd vergoeden hé jongens :D
 

sandurtjuh

Forumguru
Mensen die willen meerijden, dat ik op eigen risico :D
Ik ben van plan sowieso 1 of 2 ronden te rijden, afhangend van het weer. Meer is misschien mogelijk maar ga niet elke ronde blijven financieren begrijp je? :-)
Zullen we dan wel zien ;)
Hoe werkt dat precies, dat zelf rijden (ofja, rijden snap ik wel, maar de weg naar de slagboom bedoel ik)? Ik wil wellicht ook wel een rondje zelf rijden. Je koopt een muntje ofzo?
 

Caby

Forumguru
Hoe werkt dat precies, dat zelf rijden (ofja, rijden snap ik wel, maar de weg naar de slagboom bedoel ik)? Ik wil wellicht ook wel een rondje zelf rijden. Je koopt een muntje ofzo?

Je kan of wel via hun app "Green Hell" rondjes op voorhand kopen maar de gemakkelijkste optie is gewoon een kaartje kopen. Er staat een blauwe barak (loket) op een van de parkings waar je gewoon kan binnen wandelen en dan zeg je hoeveel rondjes je op je kaartje wil. 1 rondje is €30 (in het weekend).
Je kan me altijd volgen eens het zover is, dan moet je niet zitten zoeken :-)

Onderstaand filmpje (vanaf minuut 3:15) zie je hoe dat allemaal in elkaar zit.

 

sandurtjuh

Forumguru
Je kan of wel via hun app "Green Hell" rondjes op voorhand kopen maar de gemakkelijkste optie is gewoon een kaartje kopen. Er staat een blauwe barak (loket) op een van de parkings waar je gewoon kan binnen wandelen en dan zeg je hoeveel rondjes je op je kaartje wil. 1 rondje is €30 (in het weekend).
Je kan me altijd volgen eens het zover is, dan moet je niet zitten zoeken :-)

Onderstaand filmpje (vanaf minuut 3:15) zie je hoe dat allemaal in elkaar zit.

Cool, thanks! Vrij duidelijk dus. Vaker op de rechtse parkeerplaats gestaan, maar wist niet dat je bij het blauwe hokje dus tickets kon kopen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Caby
Bovenaan Onderaan