Ze zijn geplaatst. De dynamische knipperlichten in de spiegel. Zeer tevreden, maar...ik kan nu niet meer zien dat die knippert van binnenuit. Dat lampje aan de binnenzijde knippert niet mee. Hoort dat zo?
Er zit geen apart lampje aan de binnenzijde: Het plastic is zodanig vormgegeven dat de LED lampjes aan de buitenzijde ook een beetje licht naar binnen uitstralen. Dat leidt tot een onhandige hoek aan het uiteinde van dat knipperlicht-element, en dat hoekje breekt heel snel af. Zowel bij montage als bij demontage.
Toen mijn "puddle lights" niet meer goed werkten zijn deze de eerste keer door de dealer vervangen onder garantie. Ik dacht dat ze dat keurig gedaan hadden, maar een paar maanden later (garantie inmiddels afgelopen) begonnen er foutmeldingen te komen over mijn rechter knipperlicht in de spiegel. Bleek dat dat ding vol water stond omdat het hoekje afgebroken was, maar kennelijk door de monteur "los" teruggeplaatst en dus van buiten niet zichtbaar dat er iets mis was.
Later heb ik mijn "puddle lights" zelf een keer vervangen. Niet alleen heb ik daarbij een spiegelglas gebroken, maar ook op exact dezelfde manier het hoekje aan de linkerkant afgebroken. Al met al waren dat hele dure puddle lights. Lesson learned: Als je met de spiegels aan de gang gaat, om wat voor reden dan ook, wees extreem voorzichtig - het is heel makkelijk iets te forceren en kapot te maken. En wat niet helpt is dat het overgrote deel van de onderdelen daar dmv. klemmetjes ipv. schroeven vast zitten.