Disaster-Master
Donateur
Dat begreep ik, maar nu heeft hij de huidige generatie en daarvan valt doormiddel van SFD2 nog niets te coderen, dus ook het rechts inhallen met ACC niet.
De auto is dus bij de dealer, ik kreeg een bericht dat ze er gisterenmiddag mee aan de slag zouden gaan.Het kostte moeite om vervangend vervoer te krijgen bij mijn dealer, maar mijn poot stijf gehouden, nu een praktisch nieuwe Kamiq mee.
Voor de werkplaats nog even het probleem zo simpel mogelijk in 5 stappen uitgelegd:
1. Hoogspannings accu onder de 80%,
2. Laadlimiet instellen op 100%,
3. 's Nachts laden vanuit een 7,2 of 11kW laadpaal,
4. Wanneer hij 's nachts vol is blijft de laadplug dus zitten.
5. De volgende ochtend is de 12V accu helemaal leeg. (3,5V)
De werkplaats bevestigde dat er (nu?) een Service actie is die dit zou moeten oplossen met als nummer S-04 90EE.
Mogelijk dat ook de 12V accu nu ook vervangen moet worden vanwege de diepontlading.
We gaan het zien.
Detail: onze wagen is 14 juli afgeleverd en heeft in de afgelopen 6 weken dus al 2x 'dood' naast het huis gestaan.
De Service actie heeft als datum 23 JUNI 2025 ...
Het gezeik had dus allemaal voorkomen kunnen worden.
Wordt vervolgd,
Leo
Vrijdag weer contact gehad met de garage, lang verhaal kort, ze kunnen de update 90EE niet uitvoeren, "er gaat wat fout".De auto is dus bij de dealer, ik kreeg een bericht dat ze er gisterenmiddag mee aan de slag zouden gaan.
........
Verder geen centje pijn, de Kodiaq deed het perfect. Nul storingen.
Dat heb ik dus ook. rete-irritant. Ik stop het navigeren en start hem weer. Dan is het weg tot de volgende aanwijzing. Werkt op de snelweg nog een beetjeSinds kort krijg ik opeens navigatemeldingen (Google maps via CarPlay) midden in mijn toerenteller. Ik kan niet vinden hoe ik die weer wegkrijg.
Iemand een tip?