Kofferbak bescherming

Jessedew

Forumguru
In de winter vervoer ik vaak een kuubje hout in de auto.
Nu wil ik de achterbak dus netjes houden, en wil ik eigenlijk een kofferbak beschermer kopen ( men gebruikt ze normaal voor de hond oa)

Heeft iemand de tip voor een goed passende? (Voor een octavia iv combi. Ik heb al zitten zoeken in China, maar nog niet die gevonden waar ik naar op zoek ben. Budget is zo rond de 30 euro.

Op forum helaas nog weinig over te vinden.

Jessedew

Forumguru
Was niet helemaal volledig, ik heb dus wel een harde bescherming op de vloer, die schaal heb ik meeverhuist uit de O3. Wil met name ook de zijkanten beschermen tegen vuil. Dan kom je beetje terecht in de categorie hondenbescherming, en daar zoek ik een passend exemplaar van.

Rob

Forumguru
Niet heel sjiek, maar wel effectief: voor incidentele gevallen zoals hout plak ik tegenwoordig stucloper van links naar rechts in de kofferbakruimte. Vroeger had ik bij de O2 twee spaanplaatjes op maat gemaakt die ik tegen de zijkanten kon zetten en die hoog genoeg waren om ook het kleine zijraampje beschermde.

• Leuk
Waarderingen: Tees

hemi24

Forumguru
Voor dat incidentele kuubje hout zou ik lekker de trekhaak gebruiken, scheelt je een hoop rotzooi, beestjes en krassen…! :arghh:

1756982336032.jpeg

Bovenaan Onderaan