1983jeroen blauwe Octavia

Fmoon

Forumguru
Vergeet niet dat je wellicht ook nog korting hebt gehad op de Peugeot, die kan je bij je inruil optellen. Verkoper moet ook garantie geven en heeft ook kosten en wil wat verdienen dus dat dat bedrag uit elkaar ligt is niet gek. Mijn RS 2014 met 100k op de teller had ik 2 jaar geleden voor 21 ingeruild, kreeg nog 2 korting op de aankoop van destijds dus “kreeg” 23 ervoor terug. Die stond daarna nog voor 25 te koop. Dus of ik had slecht onderhandeld of juist goed, je weet het niet.

1983jeroen

Forumguru
Mwa, 2019 en nog onder de ton. 1.5 TSI, voorruitverwarming. Getuned (meeste durven dat niet bij de koop te melden).
En de schades verzwijgen, ik snap de prijs wel.

Persoonlijk vermoed ik dat de bijpassende trekhaak dop het selling point is voor de O3 :LOL:
Ik heb de tuning en schades nooit vermeld. Er is niet naar gevraagd dus leek me beter het niet te benoemen ;)
Haha, die trekhaakdop is wel uniek denk ik ja

Ik vind de prijs vooral hoog omdat ik natuurlijk wel wat onderzoek heb gedaan toen ik ging inruilen en heb overwogen om hem zelf te verkopen.

Als ik de foto's nu zie vind ik de Octavia ineens wel heel gedateerd overkomen.

hemi24

Forumguru
Inruilprijs is natuurlijk altijd een “fictief” bedrag, aangezien je niet weet voor welk bedrag de andere auto op de balans staat.
En waar ‘ie nu voor wordt aangeboden, hoeft ook niet de uiteindelijke prijs te zijn die er voor betaald wordt natuurlijk.

Misschien moetje ook niet achterom kijken, als je tevreden bent met het bedrag wat je hebt bijbetaald voor de huidige wagen.

De trekhaakdop springt wel in het oog inderdaad; al heb ik de klaptafeltjes ook niet vaak voorbij zien komen in een O3.
Als ik het aanbod zo doorkijk is prijs in elk geval niet het middel waarmee men bij Hartog mensen naar de “autostudio” wil lokken…

Laatst bewerkt:

1983jeroen

Forumguru
Die dop heb ik zelf gespoten.
Die tafeltjes zijn volgens mij ook vrij zeldzaam. Was voor mij totaal niet interessant omdat we geen kinderen hebben.

Ik ben ook gewoon tevreden met de inruil hoor.
Was uiteraard gewoon benieuwd wanneer de O3 te koop zou verschijnen en waar.

Het is wel in dezelfde plaats, maar niet bij dezelfde dealer al viel het wel op dat hij niet van eigenaar gewisseld is in de tussentijd

• Leuk
Waarderingen: Tees

PizzaPieter

Donateur
Heeft de garage waar jij hem inruilde zelf gevrijwaard? Ik weet niet of bewegingen tussen eigenaren geregistreerd worden bij RDW als deze niet 'op naam' heeft gestaan

Tees

Donateur
Ze worden volgens mij niet weergegeven op ovi.rdw.nl, maar bij bijvoorbeeld Finnik zie je die vaak wel. Dus het wordt wel geregistreerd ergens.
In dit geval staat ook bij Finnik alleen dat ie op 15/8 geregistreerd is door een bedrijf, en daarna niet nog een keer. Misschien is het dezelfde bedrijvengroep?

PizzaPieter

Donateur
Heb t ook gehad met mijn Seat. Die is een paar van locatie veranderd binnen Alphabet Lease, dus die vraag heb ik toen gesteld nadat ik dat zag bij Kentekencheck, was idd tussen autobedrijven in.
Bij RDW zie je dat niet

1983jeroen

Forumguru
Het gekke is wel dat het 1 de Peugeot merkdealer is en de andere een universeel bedrijf.

Maakt ook verder niet uit. Heb de Octavia nog niet gemist ;)

Tees

Donateur
Kan ook nog zijn dat Hartog deze namens de Peugeot-dealer verkoopt? De dealer zelf zal geen Skoda willen verkopen lijkt me zo

Bovenaan Onderaan