Martin-Octavia
Actief lid
Ja precies EdK die wel terug zetten.
Nee geen terugroep maar als je kan bewijzen met een videoclip of iets dergelijks kun je in de garantie een ander scherm krijgen. Mocht je het niet aandurven om de slider te ontkoppelen wil ik je daarbij wel helpen.....Heb Hardware H56, ABT H44 en software 1896
Nu een tijdelijke oplossing gevonden door de touch strip te ontvetten.
Maar is een blijvende oplossing alleen een volledig nieuw scherm? H49?
Of gewoon dan toch maar de touch strip te ontkoppelen?
Of is er een terugroepactie voor dit probleem?
Zo weer in de originele staat.Ja precies EdK die wel terug zetten.
Beste Savas. Het is werkelijk een kwestie van zoeken.Beste leden,
Weet iemand waar ik een infotainment scherm kan vinden voor een octavia RS uit 2020. Ik heb nu een 5E3919605 - H44.
Omdat ik "ghost" problemen heb zoek ik de H49 variant. Wie of wie weet waar ik voor zo'n scherm moet zijn?
mvg
Savas
Ook de uren die je er in hebt gestoken ??Dealer vergoed gelukkig alle kosten.
Hi Martin, mag ik vragen waar je de radio online hebt gekocht, ik heb namelijk hetzelfde probleem.....Ik heb online een scherm gekocht voor ongeveer 400 euro. Eerst haal je de zekeringen van het display en infotainment eruit (30 en 46). De trim op het dashboard voor het display moet eruit geklikt worden, net als de kunststof afdekking aan de achterzijde. Die verbergen vier schroeven. Deze draai je los, je ontkoppelt de twee stekkers en andersom plaats je het nieuwe scherm weer terug.
Maar, als je in de garantie zit, zeker niet zelf aan beginnen en de garage verzoeken om een passende oplossing.