Superb 3 Zwarte skoda logo's voor en achteraan

Rosinfield

† In Memoriam
Kan ook in andere kleuren hoor! Bekijk maar eens die foto galerij op de website. Zitten echt geinige dingen tussen.
 

Kempes

Forumguru
Of een deel van het logo in kleur van de auto kan ook... :

full


full
 

Level42

Forumguru


Vuiligheid is stuifmeel en wat eens insecten waren...........


Ik heb totaal geen probleem met het chroom in het logo maar als ik eerlijk ben vind ik dien van Groen13 mooier dan die van Supersoda.com bijvoorbeeld:
o2-znk-blk.jpg


Juist dat glanzende van die van Groen13 vind ik mooier, maar als je mat wilt....
 

Bart81

Forumguru
Heeft er hier toevalig ook al iemand zo'n achterbumper beschermer geplaatst op zijn superb? Ben aan het twijfelen om er zo eentje aan te kopen.
 

RefleCs

Forumguru
Die staat nog op mijn verlanglijstje. Moet nog wel eens zware zaken vervoeren en wil wel een beetje bescherming daar hebben zitten.
 

Bart81

Forumguru
Zooooo moeilijk.... Ik twijfel zo hard om de zwarte logo's te bestellen.
Ik vind het heel moeilijk te kiezen of het zwarte voor en achter ( monte carlo van superskoda ) mooi zou staan op mijn moon white bestelde superb combi tsi l&k.

Zou het mooier uitkomen dan de standaard logo's? Graag jullie mening aub...
 

RefleCs

Forumguru
Ik denk dat het mooi kan zijn maar dan zou ik ook gaan denken aan het zwart maken van de grille omlijsting, de raam omlijsting en de dakrails. Dan trek je het als thema door.
 

Bart81

Forumguru
@RefleCs tja... Maar dan gaan we natuurlijk helemaal richting de sportline, en dat is niet echt de bedoeling.
Ben nou niet die persoon van willen maar niet kunnen snap je? :pardon:

Dan kan ik beter de sportline bestellen nietwaar?

zou het dan enkel bij de zwarte logo's houden eigenlijk. Maar daar zit dan enige twijfel of het goed zou uitkomen op de wagen.
 

i2Paq

Senior Member
Ik vindt die prijs bij Superskoda echt van de zotte.

Ik ga eens kijken of ik ze zelf mat zwart kan maken.
 

RefleCs

Forumguru
Dat vind ik met wel meer dingen bij Superskoda. Ze moeten het wat mij betreft hebben van de originele Skoda Onderdelen die ze aanbieden voor scherpe prijzen. Andere zaken zijn in verhouding veel maar dan ook echt veel te duur.
 

RefleCs

Forumguru
Ik zou eerder gaan voor die bumper bescherm strip. En omdat er ook aan mijn auto al zoveel chrome zit die ook in rvs/chrome doen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Gewoon een kwestie van smaak. Ik blijf het veel mooier vinden dan chrome, ook al vind ik een witte auto niks. En datzelfde geldt voor een zwart logo met een chromen grille rand
 
Bovenaan Onderaan