Zwarte hemelbekleding

Der Einser

Forumguru
Weet iemand of dit beschikbaar is voor de Superb combi?
ABC stijlen en hemel uiteraard, compleet.
Zo ja,...waar?
 

RefleCs

Forumguru
Daar is Corné ook al eens naar op zoek geweest en die kwam toen tot de conclusie dat het een lastig verhaal wordt voor de SII
 

RefleCs

Forumguru
Dat wordt even zoeken naar het topic van Corné. Hij heeft destijds een hele zoektocht gehouden en je moet hoe dan ook al uit een heleboel verschillende auto's onderdelen weten te scoren in het zwart. De bekleding zelf is niet zwart verkrijgbaar maar er zijn vast bedrijven die dat weer custom kunnen aanleveren.

De truc is het vinden van alle bij onderdelen zoals de handgrepen, hemel verlichting units, zonnekleppen, enz.
 

CDK

Forumguru
ik was niet degene die met dat topic gestart is, maar heb het wel gevolgt, maar was geen optie weet ik nog..... :(

greetz Corné
 

eddiea

Forumguru
Is te doen... Ik heb er al een studie van gemaakt een tijd terug. De hemel en de a-, c- en d-stijl moet je spuiten of overtrekken. De b-stijl compleet, handgrepen, binnenverlichtingunits, ventilatieroosters b-stijl en de zonnekleppen zijn allemaal in zwart in de vag magazijnen te vinden.
 

CDK

Forumguru
ik zie de foto's wel verschijnen heren :) het is mij net wat teveel moeite, maar als het goed gebeurt dan is het vast en zeker een beter gezicht als origineel.
 

s-line

Forumguru
Het wordt in ieder geval een heel gesloop en de nodige pootjes en nokjes die afbreken.
Ik heb bij mij eens een stuk los gehaald voor mijn antenne maar alles moet los en eruit geschroeft worden.
 

Der Einser

Forumguru
Ik heb het wel een keer zelf gedaan bij mijn 2e auto (seat ibiza, rood).
Foliatec interieur spray gekocht en alle stijlen, roosters, handgrepen etc. gespoten en de hemel opnieuw bekleed met speakerbekleding zwart.
Het is dus te doen, maar weet niet of ik dit met mijn superb aandurf. De Seat bleef namelijk rammelen doordat de verschillende klemmetjes niet helemaal meer ok waren :D door mijn eigen vakmanschap. Ik was immers net 18 :wink:
 

s-line

Forumguru
Dat is het ook vaak de klemmetjes en nokjes zitten vaak allemaal niet meer zo vast als je ze hebt los gehad.
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.
 

CDK

Forumguru
dat is ook de reden dat ik er niet aan begin, hopelijk is het bij mijn volgende wél leverbaar.
heb voordat ik tot koop overging met een A6 gereden waar het wel in zat, was wel gaaf hoor..... maar ja Audi bood mij niet wat ik zocht, BMW trouwens ook niet ;)

greetz Corné
 
Bovenaan Onderaan