Zwarte hemelbekleding achteraf?

piair1982

Forumguru
Is het mogelijk de hemelbekleding zwart te bestellen achteraf? Zo ja iemand een idee van de kosten?

Wil mijn interieur donker hebben :-)
 

Ronnie

Forumguru
Ja, dat is er:
Artikelnr. (voor hemel met 2 leeslampjes): 5J6 867 501 AD EC8 Black Jersey, prijs € 182,30 Ex BTW, € 216,94 incl.
 

piair1982

Forumguru
Ok, maar dan heb je nog de a b en c stijlen, hangrepen 4 stuks, twee plafondlampen de zonnekleppen en wat ik eventueel verder nog vergeet...

Wordt wel een kostbaar zaakje zo. ;)
 

Monteurtje

Forumguru
En de arbeid niet te vergeten. Want het moet er natuurlijk netjes en zonder vouwen in. Volgens mij komt volgende week bij ons in de garage en RS. Ik weet niet of die zwarte bekleding heeft. Maar als dat zo is kan ik wel het 1 en ander opzoeken.
 

Monteurtje

Forumguru
Heb even gekeken bij een RS die vorige week bij ons in de garage stond. En wat prijsjes opgezocht. De prijs van de hemelbekl. is een stuk hoger dan die Ronnie opgeeft. nl. 357 euro. A-B-C-D stijl bij elkaar: 193,24 euro. Verlichting 30 euro. p/s. Die auto waar ik bij keek had het voor en achter. Dus 60 euro. Ik zit dus al op een bedrag van 610 euro. En dan komen de zonnekleppen en afdekkapjes daarvan en afdekkapjes van schroefjes en airbag logo's er nog bij.
 
Bovenaan Onderaan