Zwarte doos

wc_pronk

Nieuw lid
Wat is die zwarte doos links achter in de kofferbak ? Wat zit er in ? Kan die er er ook uit ?
 

CharlesTucker

Forumguru
Dat vermoed ik ook, als TS tenminste het Canton systeem in z'n Superb heeft zitten. Bij de Octavia en Superb zit de subwoofer in de kofferruimte, bij mijn Octavia linksachter, dus dat zal bij de Superb ook wel zo zijn. En het ziet er inderdaad wel uit als een zwarte doos, ik dacht met het Canton logo erop. Bij de Kodiaq en Karoq zit de subwoofer trouwens in de ruimte voor het reservewiel.
 

Antera

Donateur
Als eerste is het wel netjes om je even voor te stellen word gewaardeerd. Die box is waarschijnlijk zoals bovenstaand iets anders zal er niet kunnen zitten. En eruit kan het zeker alleen zou ik niet weten waarom je dit zou willen?
 

CharlesTucker

Forumguru
En eruit kan het zeker alleen zou ik niet weten waarom je dit zou willen?
Misschien wil hij/zij net wat meer bagageruimte? Bij m'n vorige auto (O2) stopte ik op die plek altijd wat klein spul, toilettassen of zo, tijdens de vakantie. Aan de rechterkant wat auto-gerelateerd spul, reserve ruitenvloeitstof, zaklamp, olie (allemaal nooit nodig gehad), dan kon ik er altijd makkelijk bij. Daar moet ik nu iets anders op verzinnen (maar dat gaat ongetwijfeld lukken).
 

wc_pronk

Nieuw lid
Als eerste is het wel netjes om je even voor te stellen word gewaardeerd. Die box is waarschijnlijk zoals bovenstaand iets anders zal er niet kunnen zitten. En eruit kan het zeker alleen zou ik niet weten waarom je dit zou willen?
Mijn kite buggy zou dan beter passen zonder de achter as los te halen. Bij mijn mazda 6 Hatch back was dit ook geen probleem :-)
Waar plaats je de sub woofer dan ?
 

Rallye

Forumguru
@wc_pronk Heb je het Canton-systeem? Dan is het waarschijnlijk de subwoofer, die ontworpen is voor die plek. Heb je niet het Canton-systeem, dan weten we niet wat het is en kan een fotootje helpen.
 

Superbst

Senior Member
Deze?
1344136d1424804913-2015-skoda-superb-official-preview-10-dsc06821.jpg


Zo ja, inderdaad de subwoofer van het (optionele) Canton sound systeem.

Je zou dan toch verwachten dat je (als koper/leaser?) weet wat er allemaal qua opties op de wagen zit?
 
Bovenaan Onderaan