Ik heb de kogel druk gemeten met zo’n vierkante inveerstang. Zal niet op 5 kg nauwkeurig zijn gok ik...........Hoe heb je de Kogeldruk gemeten als ik mag vragen? Met een weegschaal? Of zijn daar tegenwoordig kogeldruk meters voor caravans?
Ik weet wel dat kogeldruk een enorm verschil kan maken zelfs enkele kilo’s......
Verdeling links rechts nooit specifiek op gelet , maar dit is ongewijzigd.....Zware spullen zoveel mogelijk in auto, zo dicht mogelijk tegen achterbank.
Sowieso zoveel mogelijk gewicht in auto en zo min mogelijk in caravan.
Zware dingen in caravan zoveel mogelijk laag leggen dicht bij as.
Hoe zit t met verdeling van links en rechts in caravan......
Voorbanden staan op 2.5 (volgens tabel in tankklepje)En, wat nog niet voorbij is gekomen, zijn je voorbanden wel goed op spanning?
Meten= wetenVerdeling links rechts nooit specifiek op gelet , maar dit is ongewijzigd.......
Die dingen zijn notoir onnauwkeurig. Het beste gaat dit met een balkje op een personenweegschaal. Deze laatste methode heeft tevens als voordeel dat die in de meeste huishoudens toch al aanwezig is en je dus niks hoeft aan te schaffen.Ik heb de kogel druk gemeten met zo’n vierkante inveerstang. Zal niet op 5 kg nauwkeurig zijn gok ik
Bij een goede combinatie zal een stabilisator amper meerwaarde hebben.Ook interessant overigens om te kijken hoe goed je stabilisator is afgesteld en hoe de 'wrijvingsblokjes' nog zijn