Zomaar een verborgen schakelaar :-)

FNaRK_02

Forumguru
Na een jaar in mijn Scala vind ik vandaag onder de CC-hendel een "verborgen" platte schakelaar ... lijkt een menu op te roepen (assistentie / hulpmiddelen)
Kan het nog meer dan dat :tegek: ?
En kan ik er zelf een functie aan koppelen?

EdK

Forumguru
www,skoda en je manual komt in je hand op de phone / tablet .....

En in ergste geval un je ook in de auto in de mediaunit de manual oproepen..... :koffie:

Aan het werk en ook ergggggg lui........:D

Antera

Donateur
En nee je kan er niks aan toewijzen, Die platte schakelaar is geen verborgen knop. Staat ook een tekst op je hendel bij als het goed is en RTFM doet wonderen ;)

Arjan1985

Forumguru
RTFM is toch voor vrouwen? Wij zijn toch van de trial en error gedachte? Drukken totdat je weet waar het voor is onder alle omstandigheden. Alleen die rode SOS knoppen mijd ik meestal om voor de lol in te drukken.
Zelfs onder het rijden kan je bijvoorbeeld je start stop knop indrukken. Ook 2 keer dan gaat je motor uit tijdens het rijden maar durf dat niet in een bocht ivm stuurslot

• Leuk
Waarderingen: Tees

Antera

Donateur
SOS knop kan je ook gewoon indrukken. gaat die uitbellen en kan je hem ook weer afdrukken. Of je krijgt iemand aan de lijn en meld je dat de auto zelf ging bellen dankzij een niet goed werkend hulpsysteem ;)

BJF

Forumguru
Over RTFM gesproken …
ik kwam er bij mijn vorige auto na 3 1/2 jaar pas achter dat de View-knop de navigatiekaart volledig in het display achter het stuur liet zien; ik dacht al die tijd dat dat niet mogelijk was op mijn uitvoering

eriktv

Forumguru
Het duurde bij mij zeven jaar tot ik erachter kwam hoe je het bagagenet ook bij neergeklapte achterbank kunt gebruiken. Hij blijkt een stuk langer dan ik eerst dacht, erg handig bij vakantie :D

Ik heb wél stiekem op de elektrischeachterklepopenensluitknop gedrukt tijdens het rijden, die geeft dan alleen een waarschuwingspiepje en gooit de klep niet open terwijl je op de snelweg zit. Geruststellende gedachte :maakmegek:

PizzaPieter

Donateur
RTFM: mensen vielen achterover dat er bij sommige VW/Audi modellen, toen dat nog niet allemaal zwart was rondom de achteruitkijkspiegel, er een 3e zonneklep zat achter de binnenspiegel.
Of een airco uitgang in het dashboardkastje.

EdK

Forumguru
duurde bij mij zeven jaar tot ik erachter kwam hoe je het bagagenet ook bij neergeklapte achterbank kunt gebruiken.
Goh dan ben je een stuk verder gekomen dan ik !!
Ik kreeg ze al niet uit de plastic verpakking....... dus toen aan me nichtje gegeven en die gebruikt ze nu als fruit netten in de zeilboot van hun....

Bovenaan Onderaan