Zoemend geluid

higgy

Forumguru
Als ik m'n portier open doe (fysiek, niet de cpv) dan hoor ik bij het instappen (ben snel /forum/images/graemlins/wink.gif ) nog net een motortje zoemen. Wat is dat? Wordt er druk op het injectiesysteem gezet of zo?
 
Heb ik ook al een aantal keer opgemerkt, vooral als ik in de parkeergarage sta (geluid wordt versterkt). Ik gok op de brandstofpomp of de airco (condenswater).
 
Mij is het geluid ook al vaak opgevallen, het gebeurt alleen als de auto een aantal uren stil heeft gestaan, als er bijv. 1 uurtje tussen het rijden zit niet. Bij mij is het overigens nog een octo 1.
 

Lex

Nieuw lid
Volgens mij moet dit inderdaad de brandstofpomp zijn.
Ik heb het trouwens ook vaak gehoord bij mijn vorige auto.
(Golf IV) /forum/images/graemlins/cool.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
En de dimmer van de binnenverlichting geeft een hele zachte fluittoon.

[/ QUOTE ] /forum/images/graemlins/confused.gif DAT lijkt me weer niet goed. Bij mijn O2 doet ie dat niet in elk geval.
 

rickske

Actief lid
Hey higgy ik hoop dat je ook is opgevallen is dat Martin Krijgsman over een oct.1 beschikt.En dat Martin dit waarschijnlijk verkeerd heeft gepost. /forum/images/graemlins/blush.gif
 

higgy

Forumguru
Scheer je weg. Ga 217,5 km/u proberen te halen! Anderen kunnen dat tenslotte wel/ook. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
Ach Higgy trek het je niet aan vergissen is menselijk en kan mij en zeker ook veejay overkomen. /forum/images/graemlins/ooo.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ach Higgy trek het je niet aan vergissen is menselijk en kan mij en zeker ook veejay overkomen. /forum/images/graemlins/ooo.gif

[/ QUOTE ]
Je zag m'n /forum/images/graemlins/grin.gif toch hopelijk wel?
 

rickske

Actief lid
Higgy natuurlijk zag ik je /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif staan het was een /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/wink.gif.
 
Bovenaan Onderaan