Zoem in scherm swing

EdK

Forumguru
Ik hoor de zoem niet op filmpje.
Maar had een Swing in de Yeti en die had zeker geen zoem
Dus verhaaltje van hoort bij iedere wagen zo te zijn is kwats....
Laat hem het maar horen, zal gerust ergens in zijn winkel een wagen staan nieuw of 2e hands met een Swing
 

JeSko

Forumguru
Ik hoor de zoem niet op filmpje.

Niet? Ik hoor het heel goed, denk inderdaad niet dat dit normaal is. Goede tip van te vergelijken met een andere auto in de showroom. Dat recht heb je zeker als ze je telkens de laan in sturen.
 

Cordoba

Forumguru
Het kan zijn dat het horen van het gezoem sterk afhankelijk van de kwaliteit van je oren. De enige manier om het zeker te weten is gewoon een aantal andere Fabia's met Swing gaan luisteren. Ik heb het bij mijn auto nooit gehoord, maar ik sluit niet uit dat dit te maken heeft met het feit dat mijn oren niet meer zijn wat ze 20 jaar terug waren.
 

EdK

Forumguru
maar ik sluit niet uit dat dit te maken heeft met het feit dat mijn oren niet meer zijn wat ze 20 jaar terug waren.
je bedoeld 30 jaar !
Mijn gehoor is na 20 jaar motor rijden ook niet meer als vloegel.
Kan dus ook reden zijn van niet horen
Maar zoals ik al zei, laat ze het je maar horen bij andere Swings in de showroom
 

Tees

Donateur
Mijn ervaring is ook dat (zeker electronische) zoemgeluiden erg persoonsafhankelijk zijn. Ik hoor elk zoempje in en rond t huis (en ook in de auto dus), m'n vriendin nauwelijks. Terwijl haar gehoor zeker niet slechter is dan de mijne (eerder in tegendeel).
 
Bovenaan Onderaan