Zoektocht Octavia Combi 2010-2011

Slider

Forumguru
Ik had een rubberen kofferbakmat, perfect voor je wensen. Gebruikte dit altijd voor puin vervoer naar stort, en veel voor modderwielen van de wandelwagen van de kleine haha.

Had er nog een Skoda honden/bagage rek bij, zat nu eenmaal op de auto die ik zo kocht.
Ideaal voor vakanties, kofferbak stouwen tot het dak en de zekerheid dat de lading niet over je kleine dondert bij een spontane rem actie!

DUAPzer.jpg

Rek en rubber mat.


Mijn oude pakezel, laatste vakantie met de Skoda:
2ZZikPw.jpg


Geen ervaring met opvouwbare dakkoffers, heb alleen een "harde" variant. (te fout verwoord dit)
Dragers, zijn universele, neem zelf alleen met slot kapjes vanwege te makkelijke diefstal anders.
 

m4indc

Lid
En bij deze de foto's!

Ondertussen nog steeds druk aan het lezen. Wil vervangen van olie / remvloeistof / filters bij familie laten doen, en dan maar gewoon elk jaar de olie laten verversen, ook alleen maar beter lijkt me.
Iets waar ik op moet letten bij de olie?

Merk dat ik me nu helemaal suf kijk naar allemaal filmpjes over hoe je zelf onderhoud aan je auto kunt plegen, misschien toch het verkeerde beroep gekozen? :)
 

Bijlagen

  • 20200813_175345.jpg
    20200813_175345.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 91
  • 20200813_175355.jpg
    20200813_175355.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 77

m4indc

Lid
Dat vraag je aan iemand die er (nog) geen verstand van heeft.

Maar het was me al wel opgevallen dat niet het groene logo er op zat idd...

Misschien dat ik de octavia letters achterop maar moet vervangen door die van de preFL, ben ik tenminste consequent inconsequent. :)
 

m4indc

Lid
Hmmmm, voor het eerst met de auto op vakantie en dat lijken idd die velgen te zijn ja. Bandenmaat is ook 205 ipv 195...

Zit ook werkelijk geen enkel stoeprandkusje op.

Laat het ook maar gewoon zitten, zo lelijk zijn die zwarte logos niet. Misschien zelfs wel mooier.
 

m4indc

Lid
En ja hoor. Nog nooit met een deur een paaltje, muurtje of andere auto geraakt, en toen was het toxh raak. Net de deur tegen een betonnen paaltje open gesmeten. :(

Morgen de schade maar eens opnemen, maar ik meen gewoon metaalkleur te hebben gezien, twee kleine puntjes...

Zonde!
 
Bovenaan Onderaan