Zilveren omlijsting navigatie/radio en Climatcontrol

In mijn Octavia heb ik een zilveren omlijsting om mijn navigatie en climatcontrol (zie foto). Nu heb ik er laats een gezien en die had een zwarte omlijsting waar die van mij zilver is. Is het makkelijk aan een zwarte omlijsting te komen en is dit überhaupt wel te vervangen?
 

Bijlagen

  • P6130060.jpg
    P6130060.jpg
    90,5 KB · Weergaven: 159

Neptukker

Forumguru
Als je aan een andere kunt komen (en dat kan vast vraag me niet waar) dan is het supereenvoudig los te halen.
Doe het klepje voor de versnellingspook open, zet je hand achter de onderkant van het zilvergrijze paneel en trek de boel voorzichtig los door het in de richting versnellingspook te trekken. Klaar!
 
Die van mij is ook in het zilver wat ik niet echt mooi vind moet ik zeggen, ik vind het een beetje goedkoop ogen, m'n vorige O2 had een zwarte omlijsting met een beige 'asbak' afdekking en beige versnellingspook afdekrand en dat zag er toch veel beter uit.

Ik heb m'n huidige O2FL bekeken met een zwart afdekraam voor de navi\clima maar in combinatie met de zilveren 'asbak' afdekking en zilveren versnellingspook afdekrand ziet dat er nog veel erger uit en die 'asbak' afdekking is niet los te koop alleen als complete unit wat iets van 60Euro ofzo kost en dat in combinatie met die versnellingspook afdekking komt dan alweer snel op zo'n 100Euro...

Vorige O2
img_0109.jpg


Huidige O2FL (even geen betere foto voorhanden)
12.jpg
 

EdK

Forumguru
maar een idee, maar loshalen en ligt opschuren met waterproof schuurpapier en dan in de juistekleur zwart ( laten ) spuiten ??
ben je voor een 20 euro max klaar lijkt me !?
 

Melis

Lid
Ik zou eens op deze site kijken daar kom je misschien wel tegen wat je zoek tegen redelijke prijzen. Ook wel leuk voor de andere forum leden. Ze verkopen leuk spul om je skoda op te fleuren ook voor andere vag producten.

http://milotec.de/


Die van mij is ook in het zilver wat ik niet echt mooi vind moet ik zeggen, ik vind het een beetje goedkoop ogen, m'n vorige O2 had een zwarte omlijsting met een beige 'asbak' afdekking en beige versnellingspook afdekrand en dat zag er toch veel beter uit.

Ik heb m'n huidige O2FL bekeken met een zwart afdekraam voor de naviclima maar in combinatie met de zilveren 'asbak' afdekking en zilveren versnellingspook afdekrand ziet dat er nog veel erger uit en die 'asbak' afdekking is niet los te koop alleen als complete unit wat iets van 60Euro ofzo kost en dat in combinatie met die versnellingspook afdekking komt dan alweer snel op zo'n 100Euro...
 

LenK

Forumguru
Die Milotec is meer voor iemand die van zwart naar bling wil, niet andersom waar Daan om vraagt. Het is bovendien van dat plakspul dat na 1 keer in de volle zon los gaat raken.
 
ik heb zelf de zilveren omlijsting in men o2 en vind het juist veel mooier als de zwarte. het breekt de eentonigheid van het interieur wat. maar ja, das persoonlijke smaak natuurlijk
 
Die frontjes gaan niet passen. Ik heb een klimatronic met maar 2 draaiknopjes en in het midden wat druktoetsen. Ook op de website milotec kan ik dit niet voor mijn O2 vinden. Ik kan de L&K zwarte bestellen voor 70€ bij de dealer maar dat heb ik er niet voor over. Heb me er nu maar bij neergelegd dat deze zilver is. Wel bedankt voor alle reacties!

Mocht je goedkoop een zwarte omlijsting willen hebben, kan je deze voor € 7,-- euro bestellen:

- Voor een model met KLIMATRONIC-airco: http://www.skodateile.cz/index.php?pg=product&prod=253&menu=%A9koda%7COctavia%20II%28A5%29

- Voor een model met KLIMATIC-airco: http://www.skodateile.cz/index.php?pg=product&prod=254&menu=%A9koda%7COctavia%20II%28A5%29

n2_IMG_3072.JPG
n2_IMG_3071.JPG
 

mmarechal

Actief lid
Ik zelf heb zo een omlijsting besteld bij de dealer voor een bedrag van (ik dacht, uit mijn hoofd) € 11,00. Viel in elk geval erg mee. Ik wilde toen een nieuwe (zwarte) hebben voor mijn O2 van voor de facelift omdat bij het inbouwen van de carkit er wat krasjes op waren gekomen, dit zijn inderdaad de exemplaren zoals deze zijn te zien op het plaatje van Ewoud. Ik kan mij dan ook haast niet voorstellen dat voor een omlijsting van na de facelift dit veel duurder zal zijn....
 
Bovenaan Onderaan