zilver kleurige accenten

duopenotti

Senior Member
Volgens de uitrustingslijst bij de prijslijst van de skoda fabia greenline (14 juni 2010) beschikt de GL over zilverkleurige accenten op o.a de pookknop, ventilatieroosters en portiergrepen. De eerste twee heb ik in de GL terug kunnen vinden. De laatst genoemde is echter in geen velden of wegen te bekennen. Bij jullie wel?
 
Ik heb de folder er nog even bijgepakt, daar staat wel dat er zilverkleurige accenten op de pookknop en ventilatierooster zitten maar niet op de portiergrepen.
 

duopenotti

Senior Member
Heb even op de site gekeken en je hebt gelijk. Mijn papieren versie is enigszins afwijkend van de online versie. Het gekke is dat mijn papieren versie gedateerd 14 juni 2010 is en de online versie 8 mei 2010! dat zal vast en zeker een datum na 14 juni moeten zijn.
verder vervallen in de uitrusting:
bovenste handschoenenvak verlicht
leeslampje voor.

De eerste beschik ik ook niet over. de tweede wel dus dat is denk ik een fout in de lijst.
 
Bij mij zijn de handgrepen gewoon in dezelfde kleur als de rest van de auto.
Verlichting in handschoenenkastje heb ik wel, maar geen leeslampje voor... het lijkt er soms op alsof ze in de fabriek elke dag andere installatievoorschriften hebben...
 
Bovenaan Onderaan