JGB123
Nieuw lid
Goedenavond,
Ik ben op dit moment op zoek naar een mooie set zijwindschermen voor mijn Skoda Fabia 2012 Monte Carlo. Ik wil een setje voor de voor- en achterzijde, maar zag op één site dat ook het laatste 'mini-raampje' (die niet open kan) hier werd meegenomen, wat ik op zich wel mooi vond. Hebben jullie aanraders (ClimAir?) en wat vinden jullie mooier: Voor- en achterzijde zonder laatste raampje of met (zie link). Foto is ter illustratie met AI gemaakt hoe het eruit zou zien.
Volledig:
Bijna volledig:
Bijna volledig: ClimAir
climair.nl
Ik ben op dit moment op zoek naar een mooie set zijwindschermen voor mijn Skoda Fabia 2012 Monte Carlo. Ik wil een setje voor de voor- en achterzijde, maar zag op één site dat ook het laatste 'mini-raampje' (die niet open kan) hier werd meegenomen, wat ik op zich wel mooi vond. Hebben jullie aanraders (ClimAir?) en wat vinden jullie mooier: Voor- en achterzijde zonder laatste raampje of met (zie link). Foto is ter illustratie met AI gemaakt hoe het eruit zou zien.
Volledig:

Zijwindschermen / raamspoilers / windgeleiders voor plakken voor Skoda Fabia II Hb 2007-2015 5 deurs - 4 stuks voor en achter - Deflectors.eu
Deze windschermen worden ✅ vastgemaakt door het vastplakken van de tweezijdige montage tape aan de auto.? Zij worden makkelijk gemonteerd op het deurkozijn, in de raamafdichting of op de auto zelf (voor auto’s zonder deurkozijn). Ze zijn gemaakt van hoog kwaliteit plexiglas (glasvezel), speciaal...
deflectors.eu
Bijna volledig:

skoda FABIA
Laudorshop verkoopt originele (pasvorm) passende zijwindschermen raamspoilers voor uw personenauto, bestelbus of vrachtwagen truck tegen de beste prijs! Prijzen zijn hier incl btw ! Tevens geven wij momenteel een extra Korting van 5% bij aanschaf van uw raamspoilerset. (korting reeds in setprijs...
www.laudorshop.nl
Bijna volledig: ClimAir
zijwindschermen climair sport dark skoda fabia - CL 3399D + CL 4026D - climair.nl
grootste assortiment voor de beste prijs en snel geleverd af fabriek