Zenec ZE-NC2011D inbouwen in een O2 facelift

EdK

Forumguru
Tsja @Vanenkelen of de prijs die jij hebt opgekregen was een afzetprijs daar ik ook de belgische prijs kwijt was bij een ollandse dealer in het noord hollandse.......

Joske

Forumguru
voor een O2 FL tot 06/11/2011

kan een paneel €60 kosten of €96,55

ik zie een aantal codes die verschillend zijn in de omschrijving maar voor de rest kan ik geen verschillen ontdekken :pieker:

het goedkoopste: 1Z0858069DA (2AU)
het duurste: 1Z0858069DB (2AU)

de 2AU slaat op het feit dat het "alu-glansgedraaid" is.

Vanenkelen

Forumguru
Gelukkig, ben ik toch niet voorgelogen. Ik mocht die 120 euro inclusief btw aftikken voor idd een aluminium kleurig paneel. Vandaar mijn keuze voor superskoda!

Dat was ook wat ik her en der op internet las. De zwarte panelen zijn redelijk betaalbaar, maar de aluminiumkleurige zijn gewoon #%*+zx duur.... ;)

jaja

tis een origineel paneel want ik heb hem zelf in de winkel uit de verpakking gehaald ;)
ik zal straks eens een fotoke maken en het posten ;)

Nee want dat heb ik daar gelaten, eigenlijk nu bekeken zou ik het beter meegenomen hebben
en aan @EdK gezien mijn probleem opgelost is, dankzij uw hulp, kun je dat zien in de foto

Bijlagen

• foto.JPG
    foto.JPG
    2 MB · Weergaven: 33

EdK

Forumguru
€ 36,00 voor alu frame.......denk dat er nu iemand zit te balen en morgen bij de dealer voor de stoep staat..... euhhhhh oh nee had hem bij superskoda uiteindelijk weg gehaald.....

Jammer dat je de onderdeelnummer niet meer hebt..

Mooie deal alvast ;)

Ik zit ook nu juist te brainstormen omdat het zo ongelofelijk cheap is...

Het is mss een mogelijkheid dat het een perfect nieuw occasie paneeltje is van een klant die de originele radio niet wou en er een andere heeft ingezet... daarmee kwam het mijne vrij aan deze prijs...
MAAR ik heb zeker een artikelnummer gezien en duidelijk de prijs gezien, dat artikel nummer kan ook iets anders geweest zijn. Maar ik heb maar 36e betaalt

Bovenaan Onderaan