ZE ZIJN BINNEN!!

Vandaag een belletje gekregen van de dealer, Hegemann in Arnhem. Eindelijk is de lang verwachtte backorder van de Streams binnen. Vanmiddag meteen de radio laten vervangen, en nu testen of de slechte ontvangst (en het spontaan uitvallen) niet meer voorkomt.

Vandaag redelijk lang in de auto doorgebracht, en heb de nieuwe stream goed getest. Tot op heden geen slechte ontvangst, en zenders door elkaar behoort ook tot het verleden. Ik ga niet over een nacht ijs/sneeuw, want het kan ook nog met weersomstandigheden te maken hebben, maar voorlopig ziet het er goed uit!!

skodajo

Nieuw lid
Ik hoop dat mijn nieuwe Stream ook snel komt. Ik heb vandaag nog gebeld, maar de dealer had ze nog niet. Het probleem met de PDC die zo nu en dan uitvalt, bestaat nog steeds en natuurlijk altijd op het moment dat je het nodig hebt. Ik hoop dat een nieuwe radio het probleem verhelpt!

KMA

Lid
Mijn dealer had ze nu ook binnen. Eens kijken op de cd stream deze week nog geinstalleerd kan worden.

@Skodajo
Het regelmatig uitvallen van de PDC had in mijn geval te maken met de trekhaak aansluitingen.Heeft de garage een verbinding weggehaald, en hierna was alles ok. Oftewel: had niets te maken met de radio zelf. Hiervan is volgens mij al een draadje.

Anyway, waarom ik hier even reageer is dat de radio nu een weekje getest is, en de nieuwe serie in mijn ogen (oren) goed functioneert! /forum/images/graemlins/680.gif

Wil iemand even een foto posten? Incl enkele shots van de instellingen. Met name de geluidinstellingen voor de BAS en TREBLE.

Dutch

Actief lid
Ben zojuist naar de dealer geweest om weer eens te klagen over de ontvangst. Ik heb blijkbaar nog een oude stream, omdat ik geen mogelijkheid heb om de middentonen in te stellen. Op de nieuwe stream kan dit wel. De dealer gaat mijn stream vervangen door een nieuwe, tegelijkertijd met het inbouwen van mijn ipodmini. Ben benieuwd of de kwaliteit beter zal zijn. De berichten van JdoubleU zijn hoopgevend.

KMA

Lid
de cd stream zit er inmiddels in en heb geen problemen met ontvangst. Ook is de kwaliteit van het geluid goed te regelen. Ben niet zo'n audiofiel dus ben snel tevreden. Moet wel toegeven dat het geluid in mijn vorige seat leon beter was (ook fabrieks af seat radio). Het klonk toch voller en natuurlijker. Het geluid in de seat altea vond ik nog slechter dan nu in de O2

Ook ik heb de nieuwe Stream en hou wel van een aardige klankkwaliteit in de wagen. Ik vind de klank nu (met 8 speakers) meer dan behoorlijk ...

Dutch

Actief lid
Ben net terug van de dealer met een nieuwe stream. Bij deze versie is het inderdaad mogelijk om ook de middentonen te regelen (naast bass en treble). Bovendien is de bediening van de functies anders doordat de knoppen anders zijn ingedeeld. Nu maar hopen dat de ontvangskwaliteit ook verbeterd is ten opzichte van de vorige versie.

Tegelijkertijd heb ik mij ipodmini laten inbouwen. Ziet er erg goed uit en het werkt perfect! Er is nu een decemberactie zodat je hier maar €150,- voor betaald.

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ben net terug van de dealer met een nieuwe stream.

[/ QUOTE ]

En ? Is de ontvangst nu beter ?

Dutch

Actief lid
Daar is het nog iets te vroeg voor. Het lijkt er wel op, maar ik wil het nog iets langer testen. Ik laat het wel weten.

influenza

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Tegelijkertijd heb ik mij ipodmini laten inbouwen. Ziet er erg goed uit en het werkt perfect! Er is nu een decemberactie zodat je hier maar €150,- voor betaald.

[/ QUOTE ]

150 euro voor inbouwen? Ik heb er niets voor betaald /forum/images/graemlins/confused.gif

Dutch

Actief lid
Ja, dat is inclusief ice&gt;link en dashboardmount.
Op de skoda website staan de volgende prijzen:

ZA 00045... interface en aansluitstekker € 110,- incl. BTW
ZA 00044... houder € 40,- incl. BTW

Het inbouwen is dus gratis tijdens de decemberactie.

Na 2 maanden testen, dus een behoorlijk uitgebreide test, kan ik wel zeggen dat deze nieuwe Stream beter met het ontvangen signaal omgaat. Ook geen problemen meer met het totaal uitvallen van de radio.

Droopy

Actief lid
Gelukkig weer eens een keer goed nieuws. Werd de laatste tijd een klein beetje zenuwachtig met alle negatieve berichten. (Zal het wachten wel zijn)

Bovenaan Onderaan