Zaklamp koffer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DieselTDi

Forumguru
Eindelijk een keer in de kofferbak gekeken.
Sorry heren
Ik heb Wit LED als "zaklamp" maar ook WIT LED als kofferbak deel van het lampje.

Note: ik heb ook die 2 in de klep zitten. Schijnen idd meer achter je dan in de bak...
 

Canon-Eye

Forumguru
Note: ik heb ook die 2 in de klep zitten. Schijnen idd meer achter je dan in de bak...
Dat lijkt me handig als de klep openstaat en je in het donker aan komt lopen met je handen vol. Ongeveer even nuttig als de instapverlichting onder de spiegels?
 

nakharry

Forumguru
Nee is ook zo @JeSko

Wat ik persoonlijk jammer vind en gisteren achter kwam is dat bij de 2021 update de chrome dorpellijsten er niet meer opzitten bij de achterdeuren (alleen nog voor). Best handig met een aapje van 7 die constant op de dorpel gaat staan.

Los bestellen gaat ook niet want dan moet je ze weer alle 4 tegelijk bestellen :pardon:
 

JeSko

Forumguru
@nakharry

Ze besparen duidelijk op meer (onnodige) zaken, of wat voor hen onnodig lijkt, om zo meer geld in tech te kunnen stoppen, ontwikkelen van tech is duur en het verkopen ervan stuwt de prijs omhoog, mensen worden dezer dagen warmer van Virtual Cockpit en Panoramisch dak dan bv van instap sierlijsten rondom en allerlei gadgets a la zaklamp, paraplu. Skoda is al fors duurder geworden, ze moeten dus ergens de kosten drukken willen ze de wensen van de markt blijven volgen.
 

JeSko

Forumguru
Wellicht doordat uw Skoda moderner is, zo'n geel licht tussen al het standaard wit licht kan in 2020 niet meer.
 

DieselTDi

Forumguru
Uw...
Ik voel me ineens mn vader... Oud....
Maar ja ik heb idd een 2020.....
Dus een lampje bestellen van een s3fl als je alles led wil ben ik bang.
 

Tom D

Actief lid
Hier ook een witte leds in de kofferbak van de Superb combi, zowel gemonteerd in de auto, als met de zaklampfunctie.
MY2020, en wel heel leuk, de Skoda logo's op straat als je de deur opendoet. Handig bij beginnende dementie..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan