YIPPEY!!!!!

Potje

Actief lid
Mijn Skoda staat aanstaande zaterdag voor me te glimmen in Voorschoten! Ik heb m al even bekeken en staat nog ongepoetst in de garage maar, oh wat issie geil! /forum/images/graemlins/rockon.gif

Die xenonpitten geven m een stoere look! /forum/images/graemlins/cool.gif
Die pegasus velgen stenen! /forum/images/graemlins/super.gif
En de geur van deels leder laten je haren ook risen /forum/images/graemlins/1884.gif

iPod adapter laat nog even op zich wachten want ik heb de allernieuwste iPod besteld en daarvoor zijn de adapters nog niet leverbaar. Ook schijnt er een leveringsstop te zitten op de Stream vanuit PON maar die hebben ze nog ergens vandaan kunnen toveren.

WAUW!!!!

Volgens mij ga ik van m dromen komende nachten!
 
Nou gefeliciteerd,
ik heb mijn O2 ook in Voorschoten besteld, ik hoop dat ze voor mij ook nog een stream hebben weten te krijgen voor volgende week.
 

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nou gefeliciteerd,
ik heb mijn O2 ook in Voorschoten besteld, ik hoop dat ze voor mij ook nog een stream hebben weten te krijgen voor volgende week.

[/ QUOTE ]

Er staan nog een paar in de showroom met een Stream en ze kunnen een paar krijgen in Tsjechië zelf. Heb je één af fabriek besteld of achteraf?

Af fabriek is geen probleem namelijk.
 
ik geloof achteraf, maar dat moet ik nakijken... anders halen ze er maar een uit een showroom wagen /forum/images/graemlins/winkie.gif
 

Karstieman

Forumguru
Gelukkig duurt wachten nooit lang /forum/images/graemlins/smile.gif
Ach...een dagje wachten is nog acceptabel !
 

AMBIO2

Actief lid
Morgen vrij zeker want van werken komt waarschijnlijk
toch niets. /forum/images/graemlins/winkie.gif /forum/images/graemlins/uitlachen.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Zoef

Actief lid
Harstikke leuk! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Maar een fotooooootje (of meer) zegt veel meer dan duizend woorden. /forum/images/graemlins/489.gif
gr.
Zoef
 

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Morgen vrij zeker want van werken komt waarschijnlijk
toch niets. /forum/images/graemlins/winkie.gif /forum/images/graemlins/uitlachen.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Klopt!
Ik was ziek.... /forum/images/graemlins/icon_smile_dead.gif

..... van het wachten misschien?
 

Potje

Actief lid
IK BEN ALIVE AND KICKIN'

Mijn vrouw wordt al gek van me...... want als die kleine wakker is, gaan we overstappen.
 
Ik mijn mooie O2 donderdagavond opgehaald. Na een 2 uur durende aflevering, wat een goede service en aandacht, (Holdinga Almere) mocht ik er mee wegrijden. Wat een licht dat Xenon geweld.
Vrijdag kon ik direcht richting Brussel, heerlijk rijden.

Aangezien ik een 1.9 Tdi DGS heb hoefde ik niet meer te schakelen in de file.

De Nexus bracht mij overal waar ik moest wezen, en hoe toepasselijk een belgische dame uit de speakers in Belgie.

Ik hoop dat jenet zo veel plezier hebt met de O2 als jij.

Veel rijplezier.

gr
Jan /forum/images/graemlins/471.gif
 

Potje

Actief lid
Heb de eerste 400 kilometer er opzitten en het is werkelijk een genot.

Ervaringen:

Geluk bij een ongeluk: de Stream is dus nog niet leverbaar en daardoor heb ik de hele 400 km naar het motortje mogen luisteren. Valt me niet tegen! De brom bij +/- 140 km/h viel erg mee en hij pakt goed op.

Stream is dus enige tijd niet leverbaar omdat er teveel affabriek besteld worden. Tsjechie heeft dus het volledige aanbod nodig om direct te plaatsen. Dat betekent dus ook dat de importeurs ze niet meer achteraf kunnen krijgen. Geldt ook voor de Audience trouwens.
Er wordt tijdelijk een vreemde radio (uit een inruiler) ingebouwd en als de Stream er weer is, gaat die er in. Kan de iPod cradle ook ingebouwd worden. Deze was nog niet leverbaar want ik heb de nieuwste iPod besteld.

Aflevering viel me een beetje tegen:
- geen bloemetje (maar de leasemij heeft ze al genoeg afgeknepen)
- auto stond nog in transportmodus toen we m meekregen waardoor ik dus weer een keer terug moest. Dwz alle overbodige functies zijn uitgeschakeld, zoals afstandsbediening, interne verlichting etc. Even op de VAG.com en het was geregeld.
- ruitensproeiers staan veel te laag ingesteld, zelfs nog onder de ruitenwissers. Ach, hij moet er donderdag nog een keer heen voor de inbouw van de radio. Hebben ze er direct nog een klusje bij.

@jev64: xenon is de beste uitvinding sinds de bruine boterham!
 

higgy

Forumguru
@Potje: en die automatisch dimmende binnenspiegel en PDC dan? Witte boterham en een krentenbol soms? /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@Potje: en die automatisch dimmende binnenspiegel en PDC dan? Witte boterham en een krentenbol soms? /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Ja, die zijn ook leuk..... maar xenon really does it!
Vooral als je m start, je de lampen echt aan ziet klikken en vervolgens de automatische hoogteverstellers gaan werken!
/forum/images/graemlins/1761.gif

Ik zit met de billen samengeknepen: mijn vrouw is met de Skoda naar een etentje bij een vriendin. Okay, zij kan beter rijden dan ik, maar dit is toch de eerste keer dattie zonder mij op pad is.
/forum/images/graemlins/1884.gif

Stond m natuurlijk buiten na te kijken tot ie de hoek om ging. /forum/images/graemlins/bye.gif
"DAG SKODA!!! VEEL PLEZIER MET VROUWTJE!!!"

"Mooooooooooi!" /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
..... maar xenon really does it!
Vooral als je m start, je de lampen echt aan ziet klikken en vervolgens de automatische hoogteverstellers gaan werken!


[/ QUOTE ]I know, zie m'n tagline. En ben het roerend met je eens. /forum/images/graemlins/489.gif
 
Bovenaan Onderaan