Yeti: wordt nu gemaakt

CaseyBasey

Actief lid
Ik hoop niet een verkeerde indruk gemaakt te hebben. Het feit dat ik m'n auto nooit was of poets wil nog niets zeggen over de binnenkant. Ik houd namelijk ook niet van rommel, troep en viezigheid in de cabine. Er slingert niets op de vloer of zittingen, niets op het dashboard en waar ik echt een hekel aan heb zijn slingerende dingetjes aan de binnenspiegel. Dus alles zo clean mogelijk zonder perse schoon te zijn.

Wel is het snel stoffiger dan me lief is, maar uit gemakzucht stofzuig ik dus toch maar 1 of 2x per jaar.

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, zo heb ik een vriend in Duitsland die had een 7 jaar oude BMW en die zag er van binnen/buiten uit alsof hij zo uit de showroom kwam, had de neiging te vragen of ik mijn schoenen moest uittrekken alvorens in te stappen. Nee, dan mijn auto! Had eens een collega die meereed en geheel gefascineerd raakte door het aan de binnenzijde van mijn ramen groeiende mos..... Dat is pas gruwen, denk ik. Het is natuurlijk ook zo dat als je 2 honden hebt die naar hartelust door zand en modder rennen en ook nog eens verharen, dat er dan geen beginnen aan is om de auto echt keurig te houden. Ik zie hem dan ook in de 1e plaats idd als vervoermiddel/gebruiksvoorwerp. Ja, als het nou een Porche was..........

corsaar

Senior Member
Ja hoor tussen 1 en 3 zit 2 Bij mij in de auto word ook niet gegeten of gedronken
mijn keinkinderen worden vastgebonden aan handen en voeten, geen troep of smeerboel in mijn schone auto.
Vogelpoep haal ook direct weg ook platgeslagen insecten, dus het is niet zo dat ik er een bende van maak.

Rosinfield

† In Memoriam
Zie dat helemaal voor me die vastgebonden kleinkinderen, met touw, alleen de pleister op de mond ontbreekt nog!

corsaar

Senior Member
Heel simpel mijn zoon leest mee op het forum dan zijn ze alvast
gewaarschuwd. Bedankt voor de tip van de pleister ik heb nog
een rol sporttape liggen.

Rosinfield

† In Memoriam
Captain Hook: Niet zo in de verdediging hoor! We zijn allemaal verschillend en dat is maar goed ook! Ook in dit geval is het niet zo dat de ene instelling beter is dan de andere. Als iedereen zich er maar lekker bij voelt. Die Duitse vriend van mij is pas een Piet Lut, dat is echt op het obsessief-compulsieve af. Het leuke is echter dat wij elkaar toch respecteren en tegelijkertijd hartelijk om de ander kunnen lachen!

Bovenaan Onderaan