Yeti vs Ariel Atom

peterrapid

Forumguru
Tof filmpje, maar ik denk dat de rijder van de Ariel zijn spul niet goed meester is, als je kijkt wanneer hij de bochten neemt zie je dat de banden niet warm staan en hij continu moet bijsturen ... Ofwel ligt er een monster van een motor in de Skoda :deuk:
 

jeng

Actief lid
er is inderdaad een yeti die ze "yeti-rs" noemen,zou om en bij de 5-600pk hebben...dus waarom niet :-)
 

EdK

Forumguru
Ach dit filmpje verbaasd me geheel niet, heb al menig snelle wagen met me Yeti ingehaald de afgelopen 4 a 5 jaar....:pieker:
 

s-line

Forumguru
Omdat het gewoon nep is! De Yeti zal echt niet sneller zijn als de Atom,en zeker de wegligging niet en de bochten zal ie ook niet sneller zijn. Ik geloof hier niets van.
 

Joske

Forumguru
als de 3 liter 500pk variant er in ligt......


....







.....













.....



dan hangt dit volgens mij achterop de Atom!

hp_StickerL.jpg



:deuk::deuk::deuk::deuk::deuk:
 

Der Einser

Forumguru
Geweldig !,

Ik wilde al eerder reageren met de stelling: misschien zit 'THE STIG' wel achter het stuur van de yeti, maar dit verklaard een hoop. 510pk ..... Lekkerrrrrrrr
 

peterrapid

Forumguru
Heel knappe yeti maar toch nog verdenk ik dat de ariel niet full power ging want zoals the stig heeft bewezen in top Gear is het ariel spul menig Porsche en Italiaans spul te snel af op circuit. Maar nogmaals vond het wel een superleuk filmpje die mijn skodahartje doet verwarmen.
 

Mark69

Senior Member
Die Ariel is volgens mij niet 4wiel aangedreven. Die Yeti wel. Je ziet ook dat op het rechte eind de Atom dichterbij komt maar het in de bochten verliest. Daar kan de Yeti op veel hogere snelheid doorheen.
 
Bovenaan Onderaan